Reisgenoot gezocht voor vakantie in Duitsland

ik ben op zoek naar een reisgenoot (man-vrouw, 25-30 jaar) voor een vakantie in het zuiden van duitsland.
het gaat om de omgeving Beieren in het volgende hotel: (zie link)

De intentie is om redelijk wat activiteiten te ondergaan en tevens rustig te ontspannen aan de rand van het zwembad.
De exacte vertrekdatum heb ik nog niet bepaald, dit in verband met mijn werk maar zal rond de zomermaanden liggen.
uiteraard wordt dit goed afgestemd met de aspirant-reisgenoot.
De mogelijkheid om naar Praag te gaan wil ik zeker benutten, dit hotel bevindt zich vlak aan de tjechische grens.
Ik ben van plan om daar met de auto heen te gaan (over eventuele vluchten daar na toe heb ik me nog niet verdiept) en je moet rekenen op minimaal zeven uur rijden.

Graag veel reacties !

Hallo Dutchie,

Ik zag jouw berichtje op wereldwijzer.nl en ik herkende mijn eigen vakantie zoektocht er meteen in.
Ik zou graag op vakantie gaan binnen Europa dit jaar. Ik wilde ook graag met de auto weg. Duitsland vind ik een uitstekende reisbestemming. Niet te heet, niet te koud en veel te zien. Mijn interesses liggen vooral in kastelen, grotten, een enkel museum, gezellige dorpjes, een leuke winkelstad, bijzondere uitzichten, een rondvaart, een wandeling maken, lekker luieren moet ook kunnen en natuurlijk een gezellige reispartner.
Een dagje naar Praag lijkt me leuk, ben ik nog nooit geweest.

Kunnen we via de mail contact leggen om te kijken of we deze reis misschien echt wel met z’n tweeën kunnen maken?
Ik hoor graag van je.

PS:
Ik ben 24 jaar.
Ik heb een eigen auto tot mijn beschikking.

Groetjes,
Sabine

censuur