Vakantie in Marokko juni 2010

Wij hebben in juni 2010 een rondreis gemaakt door Marokko. Wij hebben Marokko ervaren als een prachtig en veelzijdig land. Ons verslag en foto’s zijn te vinden op www.marokko.reinvrugt.nl

prachtigg egt hele mooie fotos

Je vertelt op je website dat Merzouga de hoogtepunt was van je vakantie en dat kan ik volledig begrijpen! Ik heb mogen genieten van een excursie naar Merzouga en dat was werkelijk onvergetelijk! Vooral de route tizi-n-Tichka, de plaats waar het contrast tussen het vrij vochtige noordenkant en de droge kant van het Zuiden van de Atlasbergen werkelijk verbazend is.

Ik heb deze excursie geboekt via www.myresidencemarrakech.com en alles was heel simpel en goed verlopen.

Dus zeker een aanrader inderdaad!

groetjes,

Eric

Hallo Eric,
Bedankt voor je reactie. Voor ons was Merzouga een hoogtepunt omdat we vanuit daar een tocht per kameel gemaakt hebben in de Erg Chebbi woestijn. We vertrokken aan het eind van de middag. s’Avonds in de woestijn was prachtig. De kleuren die het zand kreeg door de ondergaande zon. Het was fantastisch. De volgende morgen bij het opkomen van de zon kregen we het schouwspel nogmaals te zien. Ook dat is een absolute aanrader.

Gr.
Rein

In elk van je posts raad je deze website aan, het is zelfs je gebruikersnaam. dat doet mer erg aan twijfelen of je echt die excursie en slaapplaatsen via hen hebt geboekt. Ben je niet toevallig zelf eigenaar / werknemer?

Tommmm,
Tja, je mag natuurlijk denken wat je wilt. Ik ben niet in dienst van welke reisorganisatie dan ook. Of je dat wilt geloven of niet, is helemaal aan jou. Ik heb alleen erg goede ervaring met Marokko online. Zo goed dat ik in 2011 met dezelfde reisorganisatie een reis ga boeken naar Thailand. Dan met Thailand online.
Ik heb mijn reactie hier geplaatst, om anderen te laten weten dat Marokko een fantastisch land is om te bezoeken. Met wie ze dat willen gaan doen moet iedereen zelf weten.
gr. Rein

Hallo Rein,

Mijn reactie was niet gericht op jou maar op myresidencemarrakech. Ik had van jou geen moment het idee dat je bij een reisorganisatie werkt ofzo hoor:chin:
Ik vind het jammer dat het op dit forum wordt toegestaan structureel één organisatie te promoten. zo is het lastiger onafhankelijke reisinformatie te krijgen, wat ooit wel de bedoeling was van dit forum denk ik.
als de reclame dan ook nog vermomd wordt door te zeggen dat de poster zelf geboekt heeft bij deze organisatie, dat is gewoon sneu.

Tommm,

Zoals je hebt kunnen zien heb ik vaak gereageerd op topics aangaande Marrokko en Marrakech omdat ik er al meerdere malen ben geweest omdat ik het echt een prachtige land vind. Via via is www.myresidencemarrakech.com mij aangeraden omdat deze organisatie zich echt focust op de stad Marrakech. En je je kan wel stellen dat ik hun website promoot omdat ik zeer tevreden was over hun service maar ook de diverse excursies die ze adviseren.

Dus nee ik ben niet de eigenaar of medewerker van de website. Ik zet de website in mijn posts omdat er veel nuttige tips met betrekking tot accommodatie en excursies in en rondom Marrakech, als verwijzing.

groetjes,