Hallo,
Wie oh wie wil samen met mij een leuke, ondernemende, maar vooral ontspannende vakantie boeken naar bijv. Italië, Sicilië, Frankrijk, Balearen, Portugal of Spanje? Zelf ben ik een vrouw van 52 jaar, jeugdig, sociaal en ondernemend. Ik wil graag in de periode tussen half of eind augustus en begin september voor één of twee weken naar een warm & zonnig land, in een niet al te toeristisch gebied.
Reis graag met het vliegtuig en wil de vakantie vooral lekker ontspannen doorbrengen met een leuke, sociale en gezellige (niet rokende) reisgenote (hetero), leeftijd ergens tussen de 42 en 56 jaar. Mijn voorkeur gaat uit naar een verblijf in hotel of appartement, hoeft niet al te luxe, wel schoon!
Ter plekke vind ik het zelf leuk om naar het strand te gaan, lekker in zee te zwemmen. Maar ook om regelmatig uitstapjes te maken, wat zien van de omgeving, te wandelen, over marktjes te slenteren, te winkelen en iets cultureels te ondernemen.
's Avonds lekker uit eten en op een terras, zoiets. Sta open voor andere bestemmingen of suggesties…
Ik woon zelf in Utrecht. Het lijkt mij leuk en wel zo handig om elkaar van te voren nog te ontmoeten om te kijken of het klikt en of onze wensen en budget een beetje overeenkomen.
Tot gauw! Sandra
PS Graag een privémail als je belangstelling hebt! Weet niet hoe dat werkt op deze site :nadenken: