Vakantie in augustus!

Hoi allemaal!

Ik heb vrij spontaan besloten dat ik de week dat ik vrij heb, graag op vakantie zou willen gaan. Het maakt me niet zo heel veel uit hoe en wat, ik ben namelijk van alle markten thuis! Het betreft de week van 5 augustus tot en met 11 augustus. In het verleden heb ik gelift, een gehele groepsvakantie georganiseerd, zon en zee vakanties gedaan en heb ik ook een fietsvakantie overleefd.

Ik zou graag een weekje weg willen en ben op zoek naar een gezellige, spontane reismaatje. Ik ben een meisje van 19 jaar oud, studeer op het moment theater- film- en televisiewetenschappen (vrij cultureel ingesteld dus;)), werk als serveerster (peopleskills) en ben voor van alles in! En aangezien er nog op mijn to do list ‘alleenreizen/met onbekende reizen’ staat, doe ik deze oproep.

Groetjes,
Kayan

Hoi Kayan,
leuke oproep, heb je al iets gevonden?
ik wil deze week graag op vakantie naar schotland,(ik ben er al eerder geweest, en het landschap de excentrieke schotse sfeer blijft met trekken) en zoek nog iemand. ik had een wandel vakantie in mijn hoofd, met eten in pubs enzo. Lijkt het je wat?
ik ben trouwens 19 en begin met de studie sociale geografie in utrecht. ik wil 11 aug graag thuis zijn voor de UIT.
groetjes
marij