Ik ben Marieke, 22 jaar (studeer HBO psychologie) en Marielle (werkt op kantoor) is 26 jaar. Wij zoeken 1 of 2 of meer leuke meiden om samen eind augustus op vakantie te gaan. Wij hebben geen voorkeur voor een land, het kan binnen of buiten Europa, als de zon er maar schijnt! Ook houden we er wel van om wat van het land / de omgeving te zien. We kunnen ongeveer 2 weken vrij krijgen op ons werk.
Wij kennen elkaar ook nog niet zo lang, en zijn erg sociaal, dus kans dat het gezellig word is groot! Haha. Ik ben vorig jaar ook met 3 meiden via deze site op vakantie geweest en dat was erg geslaagd :zon02:
Lijkt me erg gezellig en ik had ook eind augustus in mij hoofd maar ik denk dat ik maar 1 week krijg maar dit moet denk ik geen probleem zijn.
Ik ben 27 jaar en werk in de verstandelijk gehandicapten zorg ik hou erg van de zon maar vind het ook leuk om cultuur op te snuiven wil zeker wel wat van het land zien.
Ik hou van gezelligheid en heb niet echt een voorkeur voor een vakantieland.
klinkt erg leuk ik kan ook eind augustus…en heb 2 meiden al die met me mee willen dus dan zouden we met zijn 5e zijn.en ik kan 2 tot 3 weken weg.we hadden turkije griekenland beetje in ons hoofd om heen te gaan.en eerst een weekendje weg met ze alle om elkaar is goed te leren kennen.
Ik ben dus Mariëlle en zoek dus inderdaad samen met Marieke nog stel gezellige reisgenoten om mee op vakantie te gaan
Ik werk inderdaad op een kantoor in een echte mannenbranche (wij leveren procuten van aluminim voor de scheepvaart) en ik doe hier de receptie, administratie, inkoop, verkoop, planning van alles