Vakantie Curacao

Ik ben me een beetje aan het orienteren om op vakantie te gaan naar Curacao. Nu lees ik dat heel veel hier over “wonen en werken” op Curacao gaat. Helaas ga ik alleen op vakantie.

Nu zat ik een beetje rond te lezen op het inet.

Is het nu voor Curacao “beter” om gewoon een hotel in Willemstad te boeken of een “resort” buiten Willemstad. Ik zie dat heel veel gewoon logies is en al best aan de prijs! Als je nu iets met logies boekt ben je dan nog heel veel geld kwijt aan eten & drinken&. Of kan je maar beter wat meer geld neerleggen en maar all inclusive gaan of is all inclusive voor een eiland als Curacao gewoon zonde?

Of kan je toch maar beter je ticket los boeken en een bed & breakfast?

(Ps ik ben jaarenlang een backpacker geweest en ben op de allerlei bestemmingen geweest en heb vanalles zelf gevonden op het internet, no problemo, maar het lijkt nu nu ik een “normale” vakantie moet boeken alsof ik opeens niet weet hoe je een “normale” (niet backpacker vakantie) moet boeken, lijkt wel of ik nu de weg kwijt ben!). Ja of het komt dat ik nu samen met mijn man ga en wil dat het leuk en mooi wordt terwijl het mij als backpacker niet uitmaakte dat zag ik dan wel weer ter plaatse.

Hoi Eenelfje,

Ik ga meestal naar Breezes ( All inclusive)
is volgens mij de enige die all inclusive is en de prijs verschillen met de anderen waar je enkel logies heb is niet zo heel veel

het ligt net buiten willemstad maar met 7 min sta je in het centrum (met n taxi)

wat ik dan wel doe is af en toe buiten het resort eten of drinken.

bevalt mij het beste, maar das mijn mening

heel veel succes en ik wens je alvast een fijne vakantie

Groetjes

Clint