Waarschijnlijk wil ik volgend jaar op vakantie naar de Costa del Sol.
Welke plaats is daar het leukst om heen te gaan. Ik wil overdag gewoon lekker op het strand liggen en 's avonds terrasje zitten, uitgaan. Ook vind ik het wel leuk als er winkeltjes in de buurt zijn.
Wie o wie heeft er tips (plaats, hotel/appartement)…
Hoi Sunny.
** Dan kan ik je Torremolinos aanraden. Alles wat jij vraagt, is daar aanwezig. Heel gezellige plaatsje. Je kunt van daar uit, met het openbaar vervoer alle kanten op. Zelf gingen we vaak met de trein. Ook een avondexcursie naar Marbella is zeer de moeite waard. Zo luxe allemaal, daarom zo leuk om dat eens een keer van dichtbij te zien. Die jachten in de haven. Wowww!!!
**
*Ik kan je hotel/appartement Bajondillo in Torremolinos aanraden. Boulevard oversteken en je staat op een mooi breed strand. Aan het eind van de boulevard, de rots om en je bent in Carihuela. Een wel erg Nederlands dorp, maar wel gezellig. *
**
Het stadje (Torremolinos) zelf, heeft ook hele leuke uitgaansmogelijkheden en zeer veel winkels en ook nog een hele oude stadskern. Langs de boulevard, heel veel eettentjes met hele schappelijke prijzen, als je niet in je eigen hotel/app wilt eten.*
**
*De appartementen zelf zijn ook comfortabel ingericht, met bij de ingang een klein keukentje met koelkast. Eigenlijk aan alles is gedacht. Iedere dag schone handdoeken en schoonmaak. Je kunt ook op HP basis boeken bij hen, maar zou ik niet doen. In de omgeving kun je voordelig uit eten. *
** Kijk anders even op www.vakantiereiswijzer.nl Heeft hele goed reacties.
** Succes ermee.
** Mvg, Roanna
**
**
Bedankt voor je uitgebreide verhaal!
Appartement Bajondillo ken ik uit reisgidsen.
Ik hoorde/las dat er in Torremolinos haast geen barretjes/discotheken zijn om uit te gaan, dat dat vroeger was maar nu niet meer.
Fuengirola is een heel gezellige plaats wij zijn vorig jaar naar Torremolinos geweest maar Fuengirola is nog gezelliger.
Hotal Yaramar is een aanrader als je een luxe hotel wilt hebben, recht aan het strand dicht bij centrum en een mooi hotel en goed half pension.