hoi,
Ben een net afgestuurde jongen die binnenkort, 2 juni 2009, 4maanden naar zuidoost azie reist. wil vaccinaties voor rabies halen, maar zijn prijzig. Iemand interesse om deze bij het amc in amsterdam te delen.?. Scheelt 30 euro per prik. Laat zo snel mogelijk weten bij interesse. [EMAIL=“chrisrekers@hotmail.com”]chrisrekers@hotmail.com
Groetjes Christiaan
Er zijn ook ziekenhuizen waar het niet met delen werkt… Je hebt geen OV meer neem ik aan dus ik weet niet of je het er uit haalt met vervoer maar ik heb vorige week in het LUMC mijn eerste rabies vaccinatie gehaald en omdat zoveel mensen hem daar halen, kan je altijd de goedkopere vaccinatie halen (zonder dat je zelf delers hoeft aan te brengen). Volgens mij doen ze dit in het Havenziekenhuis in Rotterdam ook en in Wageningen bv zit geloof ook zo’n kliniek…
Let op, deze vaccinatievorm wordt wel met minder vaccin intracutaan (in de huid) ipv intramusculair (in de spier) gezet en niet ieder vaccinatiecentrum mag of wil dit doen… Dit volgens mij omdat je titers (antilichamen) wel iha lager blijven… (om die reden baal ik eigelijk een beetje dat ik niet de ouderwetse vorm heb geaan)
Wat bovenstaande al beschrijft is het altijd goedkoop om het in Leiden te doen. Wij hebben het daar ook gedaan en daar betaal je zo’n 28 euro per vacinatie.
gr van Moira