Rabiesvaccinatie delen

Hallo mensen,

ik zal hier wel niet helemaal goed zitten, maar probeer het toch maar…(iemand toevallig betere ideeen??)

Ik vertrek 26 oktober naar Azie :vak02: en wil toch maar wel de rabies vaccinaties halen…je weet maar nooit!! Aangezien dit o.a. in het AMC veel goedkoper is (2 personen: 37 euro/vaccin en 3 personen: 25 euro/ vaccin, ipv 65 euro/vaccin) vanwege het feit dat zij daar werken met een andere injectietechniek (subcutaan ipv intramusculair), ben ik op zoek naar iig 1 en het liefst 2 personen die met mij een vaccinampul wil(len) delen. Ik moet de eerste uiterlijk op 4 oktober halen. Please let me know of je interesse hebt…dan kunnen we afspreken wanneer we de eerste vaccinatie laten zetten…

Groetjes Eva

Hey Eva,

Wat toevallig! ik vertrek ook op 26 oktober naar Azië! :zon02:
En heb er ook voor gekozen om Rabiës vaccinatie te halen, ivm in aanraking komen met dieren straks.

Ik had heel wat prikken nodig en heb ze nu allemaal gehad. Mijn vaccinaties heb ik trouwens gewoon via mijn huisarts (praktijkondersteuner; bevoegd tot vaccins prikken) gekregen! Is een stuk goedkoper dan bij de ggd of reisdokter, in mijn geval. Misschien ook een idee voor jou!? En als je geluk hebt worden deze prikken ook nog eens (automatisch) vergoed door je verzekering… :biggrin:

Met welke maatschappij vlieg jij? en vanaf/naar welk vliegveld?
Misschien is het leuk om eens over onze reisplannen te kletsen?! Via msn gaat het lekker snel, mailtjes en berichtjes heen en weer sturen is hiervoor niet echt makkelijk… Je mag me toevoegen als je wil! :slywink: (adres staat in mn profiel)

Nou, succes met alle voorbereidingen en hoop snel wat van je te horen! :dag:

Groetjes,
een 21 jarige reislustige meid

:wereld: >> broniya.reismee.nl