Hoi!
Ik ben op zoek naar een tijdelijke vervanger voor mijn baan hier in Xela. Ik werk als studentencoordinator bij Celas Maya Spaans School, maar ik ga van half juli - eind september dit jaar op “vakantie” naar Nederland. Ik zal per 5 oktober de baan weer overnemen.
Voor die periode ben ik op zoek naar iemand die op zoek is naar een (betaalde) vakantiebaan. Er zijn geen vaste vereisten, al is een gemiddeld (of gevorderd) Spaans niveau toch wel vrij noodzakelijk.
Het gaat om een fulltime baan op de school. De werktijden zijn: 8:00-12:00 en 14:00-18:00. Je hebt 2 weekenden vrij, en het 3e weekend werk je, dat is op zaterdag en zondag van 10:00-12:00 en 16:00-18:00.
De werkzaamheden zijn erg uiteenlopend, zoals:
- emails beantwoorden
- aanmeldingen verwerken en de planning bijhouden
- contact met studenten, voor hulp en vragen
- contact met docenten
- activiteiten plannen (het maken van een maandkalender, een verantwoordelijke docent regelen om de activiteiten te realiseren)
- promotie van de school (folders, flyers, internet…)
- planning van de online lessen met Skype (contact met studenten via email, lessen plannen, communicatie tussen student en leraar)
- elke donderdag de conferentie vertalen (Spaans-Engels). Hier kunnen we wel een oplossing voor zoeken als je dat nog niet helemaal ziet zitten met je Spaans.
- en in de middag als je alleen bent, komt natuurlijk iedereen langs voor boeken lenen, betalingen, vragen, etcetera. Ook telefoon aannemen bijvoorbeeld.
Je ontvangt een maandelijks salaris. Mocht je interesse of meer vragen hebben, kun je me altijd een mailtje sturen op petrapost@gmail.com. De website van de school is:
www.celasmaya.edu.gt
Ik hoor graag reacties!
Saludos,
Petra