VACATURE: Reisleider Vietnam

Wij zijn op zoek naar reisleiders met een aanstekelijk enthousiasme voor reizen en Azië.

Bent u of kent u iemand die voor langere tijd in Vietnam aan de slag wil in een veelzijdige, maar ook veeleisende baan?

Wij hebben vacatures voor mensen met en zonder ervaring.

Stuur snel een berichtje !

:vietnam:

Voor welke organisatie is dat?

Naar aanleiding van diverse reacties afgelopen week, voeg ik graag de volgende informatie toe:

Wij zijn ‘handling agent’ (‘incoming agent’) in Vietnam, d.w.z. een reisorganisatie die reizen uitvoert namens een touroperator in Nederland of elders ter wereld.

De vacatures hebben betrekking op groepsreizen van enkele grote Nederlandse touroperators in het middensegment. Flinke groepen met diverse mooie, niet al te avontuurlijke reisprogramma’s. Nadere bijzonderheden verstrek ik graag in een Privé-bericht.

Je werkt samen met een Engelssprekende gids en wordt ondersteund door een professioneel kantoorteam.

Wie geen ervaring als reisleider heeft, wordt verwacht voor tenminste 6 tot 12 maanden naar Vietnam te gaan. Heb je wel werkervaring dan is een reeks van 2 of 3 reizen achter elkaar ook mogelijk.

Je werkschema bepalen we in overleg, de ene maand is nu eenmaal drukker dan de ander. Tussen het aantal dagen dat je werkt en het aantal dagen dat je vrij wilt zijn vinden we altijd een mooie balans. Werkdagen worden marktcomform betaald, vrije dagen worden niet betaald.

Een reisleider is een duizendpoot, waarop 24 uur per dag een beroep kan worden gedaan. Je bent in de eerste plaats dienstverlener en gastheer/gastvrouw, maar het overlapt ook regelmatig met uiteenlopende beroepen als docent, verpleger en manager. Soms voel je je de kop-van-jut, soms staan reizigers met tranen in hun ogen afscheid te nemen van onze mensen. Ik heb al veel mensen enorm zien groeien in deze functie, zowel zakelijk als op het persoonlijke vlak.

2 likes

Hallo,

Ziet er gaaf uit!
Welk contract kun je krijgen? En wat is je inkomen in de maand? En moet je zelf huisvesting regelen?

Vriendelijke groet,
Shirona

Bedankt voor alle reacties!

Wij zijn inmiddels met diverse belangstellenden in contact.

De vacature is daarom voor het moment gesloten, maar open sollicitaties blijven welkom (liever per Prive-bericht dan via het prikbord van dit forum).

Ik ben zeer geïnteresseerd in een betrekking in Vietnam. Van 2001 tot 2003 heb ik ook al gewerkt in Vietnam (HCMC) als projectingenieur bij een project van de Vermeer groep. In die tijd heb ik geen vervolg aan mijn verblijf in Vietnam kunnen geven vanwege de leeftijd van mijn kinderen.
Inmiddels zijn zij de deur uit en zijn wij op zoek naar een nieuwe mogelijkheid om in Vietnam aan de slag te kunnen gaan.
Hopelijk is deze korte introductie voor u een reden om verder met mij in contact te treden

Met vriendelijke groeten

Bob Fels