Uruguay onbekende bestemming !!!

Uruguay is eigenlijk het best bewaarde geheim van Zuid Amerika. Op dit moment h[FONT=Arial]Uruguay is eigenlijk het best bewaarde geheim van Zuid Amerika. Op dit moment hoofdzakelijk bezocht door toeristen uit de nabije regio.
BUrazilianen en Argentijnen weten de prachtige stranden, het klimaat, de sfeer in de diverse plaatsen en het nachtleven te waarderen. Uruguay staat echter bekend om zijn veiligheid. Onlangs sprak ik met de heer Héctor Araújo, directeur van de afdeling toerisme in Punta del Este (provincie Maldonado).
Hij sprak: " momenteel is het zeer onrustig in diverse landen in de gehele wereld, daarom komen steeds meer mensen naar Uruguay, Uruguay garandeert veiligheid".
Persoonlijk ken ik Uruguay vanaf het jaar 2001 en ik kan zijn woorden bevestigen. Uruguay kent veel toeristische plaatsen, maar hieronder zal ik mij beperken tot de Provincien Maldonado, met o.a. de plaatsen Punta del Este en Piriápolis. Uoofdzakelijk bezocht door toeristen uit de nabije regio.
Brazilianen en Argentijnen weten de prachtige stranden, het klimaat, de sfeer in de diverse plaatsen en het nachtleven te waarderen. Uruguay staat echter bekend om zijn veiligheid.
http://uruguayreizen.blogspot.com/
[/FONT]

1 like