Ik ben op dit moment druk bezig met het bijhouden van een weblog van mijn vakantie in Thailand.
Bij het uploaden van foto’s wordt nu aangegeven dat ik het maximum heb bereikt. Alle foto’s heb ik in klein formaat op het net gezet. Ik dacht dat ik minimaal 500 foto’s zou kunnen uploaden. Een van de redenen waarom ik me als premiumlid heb aangemeld. Ik wil graag verder met mijn blog met foto’s. De reacties zijn zo leuk en positief. Hoe los ik dit op?
Als ik goed heb geteld, zit je nu rondom de 100 plaatjes/bijlagen. Misschien dat de weblogsoftware de aangepaste VIP-instellingen niet goed overneemt.
Het webloggedeelte is nog vrij nieuw, dus ergens is het wel begrijpelijk dat er een foutje aan het ligt komt. Ik denk dat de redactie hier vanaf maandag hard mee aan de slag gaat om de oorzaak te vinden. Je hebt als VIP-lid inderdaad (normaal gesproken) de rechten om maximaal (niet minimaal ;)) 500 foto’s te plaatsen.
bedankt voor je antwoord. Ik bedoelde natuurlijk max. aantal, maar dat had je gezien de smily al wel door. Ik wacht gewoon maar even af.
Wat een heerlijk medium toch he, dat internet. Zo sturen we berichten in Nederland naar elkaar, zo stuur ik je nu de groeten vanuit Sakhon Nakhon naar Canada.
Wereldwijd worden we “wereldwijzer” gemaakt. :wereld:
Bij deze dus: groeten !!
Bedankt voor je antwoord en oplossing. Ik had al zo’n vermoeden dat het aantal foto’s betrekking had op de albums. Ik zag ook wel dat ik de ruimte die beschikbaar was ongeveer had opgebruikt maar realiseerde me niet of wist eigenlijk niet dat er een maximum aan verbonden was. En ik wilde zo graag door want ik krijg leuke reacties. Prima oplossing die jullie bieden!!