* UPDATE* Stem voor de Amerika peilingvraag van augustus!

Wat moet de Wereldwijzer Amerika peiling van de maand augustus worden? Wie heeft er suggesties? Laat je horen!
:zon02:

1 like

Mischien is het wel leuk om een actueel onderwerp te kiezen : “Denk je dat de Verenigde Staten” falliet gaat ?

1 like

Hier zijn 2 suggesties voor de komende Amerika peiling.

Wat is uw favoriete bezigheid tijdens uw bezoek aan Amerika?

• Relaxen
  • familie bezoeken
  • Lokale bezienswaardigheden bezoeken.

Hoe was uw eerste bezoek aan Amerika? voldeed het aan uw verwachtingen?

• het bezoek aan amerika was voor mij een negatieve ervaring
  • Het bezoek aan Amerika overtrof al mijn verwachtingen (Positief)
  • Had geen flauw idee wat ik had kunnen verwachten

Leon Taal

1 like

Het is inderdaad leuk om een actueel onderwerp te kiezen, welke antwoorden zou je daarbij kunnen geven? (Ze zijn uiteindelijk toch eens geworden over het verhogen van het schuldplafond)

voor mij zou de westkust interessant zijn,welke periode is het best?waar begin en eindig je best?is 14 dagen te doen?

1 like

Dat zijn leuke suggesties, wat voor antwoorden zou je bij deze suggesties kunnen verzinnen? Het is tenslotte een peiling waar bezoekers uiteindelijk uit vier opties een antwoord kiezen die ze het meeste aanspreekt.

“Denk je dat de Verenigde Staten” failliet" gaat ?

nee, want dat zal een financiële schokgolf veroorzaken in de wereldmarkt.

ja, want de Verenigde Staten is op een gegeven moment niet meer in staat de schulden te dekken.

1 like

De 60+ aanschrijven dat het NU de tijd is gekomen om eens een vakantie te boeken naar Canada en/of Amerika.
Amerika zit zwaar bij kas, wie niet, maar wellicht heeft de 60+ er een spaarcentje over voor een geweldige vakantie!
>>>

Lijkt me leuk wat de meerderheid vind nu Amerika in de schulden zit. Moeten de amerikanen bezuinigen of meer belasting betalen? Ik vraag me af of ze over een jaar weer zullen lenen en de schulden alleen maar blijven stijgen.

1 like

Wat is daarbij je peiling vraag en de daarbij behorende antwoorden? :slight_smile:

Ik zal woensdag een peiling openen om te stemmen op de peiling voor augustus.:cheer:

1 like

Ik heb de opties die in dit topic zijn gegeven in een peiling gezet. Stemmen maar!:cheer: