Ik ben nou een aantal maandjes forum beheerder van Wereldwijzer Amerika en ik ben eigenlijk wel heel benieuwd naar wat je nou eigenlijk nog mist op het forum. Wereldwijzer Amerika is een forum voor en door reizigers dus ben ik benieuwd naar jouw mening. Wat wil jij zien op het Amerika forum? Vandaar dat ik de ideeën bus open: Iedereen mag er ideeën in doen! Alle ideeën om het Amerika forum nóg interessanter te maken zijn meer dan welkom
Dus laat hieronder maar weten wat je er van denkt!
Echt iets missen doe ik niet. Misschien is het leuk om een topic over nieuws uit Amerika te maken. Waarin dus nieuws items uit amerika ingeplaatst kunnen worden. Zoals bijv. (het nu al weer oude) nieuws over de rockslide bij highway 1?
Misschien is het ook een idee om een apart onderwerp te maken om te inventariseren wie er dit jaar allemaal naar Amerika gaan?
Per maand plaatsen en dan ook vermelden of die personen van plan zijn een blog, reis of foto verslag te maken van hun reis of misschien een reisschema vermelden indien van toepassing?
Misschien een idee om ‘Winkelen in de USA’ als onderwerp te hebben.
Ben zelf gek op winkelen en ken inmiddels een heleboel winkels van Houston TX. Ben zeker van plan om, eenmaal terug in NL, 1 x per jaar met een paar lege koffers naar de USA te gaan.
Tja, Facebook en Twitter… voor mij hoeft het dat (over het algemeen) oeverloze uitwisselen van meestal niet interessante berichtjes niet. Op een andere manier b.v. via e-mail enz. OK.
Wellicht een topic/onderwerp waarover men discussieert over kosten? Ik denk dat er veel mensen zijn die vragen hebben over de reiskosten, en zo kan dat in 1 onderwerp worden geplaatst, want nu kom ik ze regelmatig tegen in bijvoorbeeld dit café. En ik denk niet dat dat de bedoeling is
Iedereen alvast hartstikke bedankt voor de ideeën! Met sommige zijn we al aan de slag gegaan, over andere denken we nog na. Meer ideeën zijn altijd welkom, maar onwijs leuk dat jullie al zoveel goede ideeën hebben gepost!