UNSA

Via deze weg wil ik graag mensen informeren over de UNSA en in kontakt komen met mensen die net als ik slecht ervaringen hebben met de UNSA. Neem even kontakt op als dit zo is of als je meer informatiewilt hebben.

Goededag,

Ik ben Joep Schürmann en volg de opleiding Commerciële Economie aan de HEAO in Sittard. Ik heb geprobeerd om zelf mijn stage (die nu net achter de rug is) te regelen in Kaapstad. Dit is mij echter niet gelukt, dus heb deze stage in Nederland moeten volbrengen. Ik wil nu graag mijn eindstage (jan 2004-juni 2004) in Kaapstad volgen.
Ik ben ook in contact gekomen met UNSA tijdens mijn zoekperiode. Toen ik hoorde dat je er zoveel voor moest betalen om een stage te laten regelen was het mij dat niet waard. Omdat jij denk ik negatieve ervaringen hebt opgedaan met UNSA zou ik graag willen weten wat er niet aan bevallen is. Heb je misschien enkele bruikbare tips bij het zoeken voor een stage in Kaapstad???
Ik zou het zeer fijn vinden als je mij kunt helpen.

Groeten, Joep.

Hoi Peter,

Samen met een vriendin wil ik volgend jaar stage lopen in Kaapstad. Wij zijn ook van plan om UNSA in te schakelen. Nu ik jouw bericht lees zou ik graag willen weten hoe het komt dat jij slechte ervaringen hebt gehad met UNSA. Lag dat aan de kosten of waren er andere zaken die misschien niet goed geregeld werden?

Alvast bedankt!

Dagmar

???
Ik heb alleen zeer goede ervaringen met de UNSA. Net als de meeste van mijn kennissen uit Afrika!!

je kan altijd even op http://www.kaapstad.nl de nieuwsbrief inschrijven, daat staat veel nieuws in over kaapstad en zuid-afrika :slight_smile:

Hallo daar,
Ook ik heb een prima ervaring met de UNSA. Geloof wel dat het bedrag dat ze vragen voor het regelen van bijv. stage behoorlijk omhoog is gegaan, maar dat moet je er dan maar voor over hebben. (En weet je ook van tevoren)

Groeten,
Gijs

Hoi,

Ik heb jaren geleden ook geprobeerd een stage in Zuid Afrika te regelen. Ook bij de UNSA ingeschreven toen. Ik weet niet wat ze doen, maar ik kon vanuit NL meer ‘stage-vacatures’ vinden dan de UNSA in Zuid Afrika zelf. Uiteindelijk is het (door een fusie bij een bedrijf) dan ook op het allerlaatste moment afgeblazen.

Maar als ‘back-up’ als je er eenmaal zit, is het misschien wel handig…