TomTom start het “Map Paradise Project”: een unieke kans voor vijf gezinnen of vriendengroepen om twee weken door te brengen op een tropisch eiland en 10.000 euro te verdienen om het eiland in kaart te brengen.
TomTom nodigt je uit te helpen met het maken van gloednieuwe navigatiekaarten voor vijf tropische eilanden: Fiji, Saint Lucia, Mauritius, Kaapverdië en de Seychellen! In totaal gaan vijf groepen twee weken op pad, waarbij TomTom alle onkosten betaalt!
Hallo,ik kom regelmatig in de caribians en zie deze advertentie,maar waar moet je aan voldoen?
en hoe gaat dit verder in zijn geheel te werk?
mail me indien u dit leest,
gr evert.
Als je op de link in de eerste post klikt dan vind je daar al wat meer informatie en ook de link naar het inschrijfformulier. Ik snap dat de prijs aantrekkelijk is, maar goed lezen is ook een vak :slywink:
Je hoeft nergens aan te voldoen, het enige wat van je gevraagd wordt zijn wat persoonlijke gegevens (naam, e-mail, foto en land), twee multiple choice vragen en een motivatie, waarom juist jij de perfecte kandidaat bent. Ervaring met het in kaart brengen van gebieden is niet nodig, maar TomTom zoekt nadrukkelijk wel naar mensen die houden van prachtig weer en van het ontdekken van mooie plekken, en die enigszins een goed richtingsgevoel hebben.
@Pienewien: momenteel naar mijn weten niet, maar we houden dit uiteraard nauwlettend in de gaten!
Als er weer zo’n actie is, lees je het als eerst op onze website
Hallo
Is deze vacature nog steeds geldig. Ik woon reeds 10 jaar in Kenia, en zou graag deze kans aan willen nemen om de Sechellen in kaart te willen brenge.