Ultra Music Festival 2014

Hallo allemaal!

Onder het mom van je kan niet vroeg genoeg beginnen…(en ik stiekem heel erg duim dat ik volgende week een early bird ticket scoor :ninja: )

Op 28, 29 en 30 maart 2014 is het Ultra Music Festival weer in Miami.

Ik ben dit jaar ook geweest en wil dit festival volgend jaar absoluut weer bezoeken!

Misschien is er hier iemand die hier ook heen wil, maar net als ik, niemand kan vinden die mee wil/kan.
Dan is het misschien leuk, als het klikt, om samen te gaan. :biggrin:

Dit jaar ben ik ook alleen geweest, dit is absoluut goed te doen. Maar deze ervaring delen maakt het natuurlijk nog leuker!

Even iets over mezelf: Ik ben jonge meid van, tegen die tijd, 26 jaar.
Een festival betekend voor mij feest! Ik probeer altijd zo min mogelijk stil te staan.

Ik ben dit jaar ook nog bij Sensation, turn up the beach en Dance Valley te vinden. :cheer:

Nou bye bye ! :dag:

Lijkt me awesome… Miami :zon02:
Wat kost zoiets?

Het is ook absoluut ontzettend gaaf!! ik heb de tijd van me leven gehad!!

Kosten zijn wel wat aan de hoge kant.
Dit jaar was ik +/- €1600 euro kwijt. reis, verblijf, umf tickets, eten en drinken.

Ik zat dan ook wel aan de overkant van het festival in een hotel, was letterlijk het terrein af stappen en hotel inlopen.

Hey,

Ik ga dit jaar ook naar het ultra music festival 2014. En toevallig ga ik ook alleen en ik heb nog niemand gevonden die mee wilt.
Op 26 maart vertrek ik t/m 2 april ben ik in miami. Het lijkt mij wel leuk om samen te feesten als jij dat ook goed vind.

Ik ben een jonge van 20 jaar mijn naam is deniz en ik ga natuurlijk om puur te feesten :wink:
Als je het ook goed vind dit is mijn tele nmmr: 0683207107 ik ben met deze nummer in miami ook bereikbaar en ik vertrek 26 maart.

Cheers,