Ultra Music Festival 2013 @ Miami... Wie wilt er mee?!

22 maart 2013 is het weer zover: Ultra Music Festival in Miami! Hèt dance festival van het jaar! Alle grote Dj’s ter wereld komen in drie dagen tijd voorbij, inclusief te gekke gastoptredens van wereldartiesten.
Heb er veel over gehoord, en veel van gezien, maar wil er komende editie graag een keer heen. Nu valt het buiten vakanties (22 t/m 24 maart) en dus is het lastig om iemand mee te krijgen. Dus dan maar eens proberen via deze weg!
Dus… Wie o wie lijkt het leuk om in maart mee te reizen naar Miami voor het UMF 2013? Eventueel met nog de nodige dagen in Miami aan de voor- of achterkant?! Mijn voorkeur gaat uit naar een vrouwelijke reisgenote, maar iedereen mag zich melden!
Hopelijk kunnen we er een topfeest van maken!

Grtz,
Robin

vette shit man, zat er ook al aan te denken… vliegen valt in die periode ook wel mee met de kosten… ik ben er wel voor in.

Ik heb hier ook wel oren naar…
Moet alleen wel een strak kostenplaatje hebben.
Aangezien ik enkele maanden later een weekje clearwater en een rondreis californie wil doen.
Ben vrouwelijk en tegen die tijd 25 jaar :zon02:

Ja ik ook, zal eens rondkijken… al moet ik zeggen dat de early bird kaarten altijd in no time weg zijn… iemand tips?

ik ben trouwens mannelijk en bijna 29 jaar haha

Welkom bij de club! :wink:
Early bird kaarten zijn idd vrij snel weg… Helaas… De “normale” prijs ligt rond de 300 euro voor drie dagen… Volgens verschillende sites lopen deze “gewone” tickets niet zo hard…

Ik las idd dat die tickets enorm had gaan , verwachting voor de verkoop van de early bird tickets zou eind oktober zijn net als vorig jaar…
maar het lijkt mij in ieder geval echt enorm vet…sta er helaas wel alleen voor met mijn enthousiasme…dus een groepje mede party gangers zou welkom zijn haha

Haha… ik ken dat. Ik ben ook mega enthousiast…

(al oude remix, chemical brothers, maar toch… sta te springen om daar los te gaan)

Misschien iets op facebook opzetten? Kunnen we ook makkelijker reageren…is maar een idee. en anders gewoon hier…

ik heb al vrij genomen…:slight_smile:

Same here, hahaha! Heb ook al vakantie genomen! En gekregen! Woohoo! Hebben jullie de 1,5 uur durende film over UMF al gezien? - YouTube kun je m vinden! Bril-jant!!!
Wellicht een ideetje om allebei even mij n mailtje te sturen? Koppel ik ons drieeen aan elkaar in n groepsmail en gaan we daar verder! :smiley: Deal?! mailen kan op umf2013@gmail.com (voor de spam, daarna, zien jullie mn echte mailadres wel…) :slight_smile:

oke relaxed, doe ik…

trouwens voor die tijd een keer naar NY voor boysnoize… http://www.hardfest.com/

had de film idd ook gezien trouwens, moet wel zeggen dat ik meer richting Soulwax, Justice, Boysnoize, Erol Alkan etc ga… minimal en techno. heerlijk… soulwax heb ik 7 jaar geleden als band zien optreden op i love techno… heb nog nooit zoiets gaafs gezien,… simian mobile disco was in 2009 geniaal op lowlands… zo zijn er altijd van die momenten die je niet meer vergeet… dat moet dit ook gewoon worden…

en trouwens, was een gaaf export product hebben we toch…

Inmiddels is bekent dat de kaart verkoop woensdag 17 oktober start…is er al meer bekent over eventuele geïnteresseerde voor het festival?

Ik ga sowieso n ticket fixen! Mocht er verder geen interesse zijn, kan ik m altijd weer via internet doorverkopen… :slight_smile:

Nou de grote aankondiging…het is 2 weekenden…vraag me toch af hoe het dan met de line up zit.
Zal dit verschillen, tichc wel interessant om te weten alvorens ik een ticket koop…
Weet iemand hier iets van?
Ik laat overigens voorlopig een prijsje maken voor beide weekenden…

Verder mensen nog nieuws? Of andere geïnteresseerde?

Ik heb mijn kaartje inmiddels gekocht…Ik ga het eerste weekend…

helaas nog altijd alleen…

Hmm, nog op zoek naar iemand? Ben een belg van 23…
Weet je de prijzen al?

Gr Kevin :slight_smile:

Ik nog wel…mijn reis is al helemaal rond en zo goed als betaald.
Pm maar als je interesse hebt en op een stoel zit haha goedkoop is het niet :wink: