Yoooo,
Ik ga dit jaar naar het ultra music festival 2015, En ik ga alleen. Ik heb nog niemand gevonden die mee wilt.
Op 23 maart vertrek ik t/m 1 april ben ik in miami. Het is altijd leuker als je met iemand anders bent. Who’s Joining
Cheers,
Yoooo,
Ik ga dit jaar naar het ultra music festival 2015, En ik ga alleen. Ik heb nog niemand gevonden die mee wilt.
Op 23 maart vertrek ik t/m 1 april ben ik in miami. Het is altijd leuker als je met iemand anders bent. Who’s Joining
Cheers,
Hey man, heb je al iemand gevonden of ben je nog opzoek? Ik ben namelijk zelf ook opzoek naar iemand om hierheen te gaan. Ben een jongen van 20 jaar uit Amsterdam die erg van feesten houdt. gr Nadir
Via Wereldwijzer app
Hey partypeople!
Ik heb mijn tickets ook besteld voor ultra miami voor alle 3 de dagen. En van plan er een week vakantie aanvast te plakken voorafgaan of na ultra en dan paar dagen orlando en paar dagen miami te doen Ben ook nog opzoek naar een reisgenoot
Iemand van jullie nog interesse?
Gr Randolf Slurink
Heey kerel, heb je inmiddels al iemand gevonden voor deze partytrip? Ik hou zelf ook van feesten en heb de tickets al besteld voor 3 dagen ultra, ik hoor graag van je.
Greetz Randolf slurink
Heren voor mij gaat het em dit jaar weer niet worden. Duurde voor mij te lang om iemand te vinden en vind het nu wat te laat om alles nog te moeten regelen. Have fun at Ultra!