Uitgaan Griekenland

Hai hai,

Ik was eerst van plan om hier op deze site een leuk reisgenootje(s) te zoeken.Maar niet verwacht heb ik 2/3 vriendinnen zover gekregen om in de zomer op vakantie te gaan.Maar nu…voor mij ook voor het eerst.Hebben we geen flauw idee waar we naar toe willen:retard:Ibiza leek ons leuk,maar moet enorm duur zijn daar…om nu iedere dag alleen al voor de entree van een discotheek 40,-/70,- te gaan betalen…

Maar nu is mijn vraag hoe is het uitgaansleven op Rhodos,kos…??:zon02:

Wij zijn 4 vlotte meiden van 30 tot 35 jr die wel van uitgaan houden…Maar geen zin hebben in een 2e Salou of Chersonissos.

Gr,Diaan

Beste Diaan,

Schuif even aan op het terras,zag je reactie ook op het Turkije forum…waar wil je precies heen?Griekenland?Turkije?

Als uitgaansbeest kun je op beide landen terecht,

Groetjes,

Hans.

Hai Hans,

Alleen maar gezellig dat je even aan komt schruiven;)

Nou het is van de week pas ter sprake gekomen…Ibiza vinden we leuk maar erg aan de dure kant…We zouden het echt niet weten.Als het maar een leuk uitgaansleven heeft en lekker gemixt qua leeftijd.Als wat oudere jongere hihi…vindt je het op een gegeven moment het niet meer leuk om alleen maar tussen de 16/17 jarige te staan.Ik en een andere vriendin kwamen met Rhodos,kos en een badplaats in Turkije.Dus ik ben er maar gelijk werk van gaan maken om het 1 en het ander uit te gaan pluizen.

Gr,Diaan