Mijn vriend en ik hadden bedacht om aankomende zomer naar Rhodos te gaan, tot dat hij zich bedacht dat Griekenland in een zware economische crisis zit momenteel… waren we even vergeten.
Nu raad de een ons af om te gaan, maar de ander zegt weer dat je er op de eilanden niet veel van zult merken (behalve misschien dat de prijzen wat omhoog gaan?). Wat zijn jullie ideeen hierover? Is het verstandig om nu een vakantie te boeken naar Rhodos voor in juli 2012, of is het beter om hier nog mee te wachten?
Hallo, weet je dat het in nederland en eigenlijk heel europa crisis is. Waarom zou je niet gaan, geniet van het leven en gewoon doen. Happy life.
Groetjes M.:dag:
Hoi,houd rekening met tekorten op de eilanden en in het land zelf, breken er geen stakingen uit op de vliegvelden?wij zitten met hetzelfde probleem wat doen we als half juli het land failliet gaat?
Het is wat je zelf wilt. De Grieken gaan nu weer naar de stembus nu de coalitie vorming gefaald is.
Griekenland staat nu echt op het punt van omvallen. Heb het idee dat de Grieken nog liever failliet gaan dan dat ze ‘buigen’ voor Brussel. Dat ze daar gelijk half Europa mee pakken vergeten ze even voor het gemak.
Echter denk ik dat de toeristen daar niet zo snel last van zullen hebben. Wil je het zekere voor het onzekere nemen kan je er voor kiezen om het uit te stellen tot een ander tijdstip.
Gaan! We hebben het hier in Griekenland nu meer dan ooit nodig dat mensen blijven komen, ik woon zelf op Kreta en hier merk je zo goed als niets van de crisis, alleen dat er minder toerisme is…En de prijzen gaan eerder omlaag omdat mensen de toeristen die komen echt wel in de watten willen leggen!
Ben weer terug van een fantastische vakantie op Kos.De grieken waren erg vriendelijk en behulpzaam. Geld kwam gewoon uit de pinautomaat. Langs de kustlijn weinig gemerkt van de crisis. Hoe verder van de kustlijn af hoe stiller de hotels en restaurants.
Deze vakantie was voor herhaling vatbaar.:vak02: