Uganda: 4 days to go!

(origineel bericht op be-more.nl)

Uganda: 4 days to go!

Nog maar vier dagen en dan is het zover! Afgelopen donderdag heb ik al afscheid genomen op mijn werk. Ik heb getrakteerd en de kinderen foto’s laten zien van de reis naar Oeganda van vorig jaar. Terwijl ik de foto’s liet zien, heb ik geprobeerd om de kinderen (2 tot 4 jaar) uit te leggen dat ik in Afrika met de kinderen ga spelen. Waarop een jongetje zei: “Ook knuffelen he juf?” Ik: “Ja, ook knuffelen.” Hij: “Gaan de kinderen dan met Afrika knuffelen?” Haha, geweldig die kinderen!:smiley:

Deze week nog lekker een week thuis. Een drukke week, want er moet heel wat ingepakt worden, iedereen die nog wil afspreken, omdat ze denken dat ik niet meer terug kom (het zijn maar twee maanden hoor;)) en donderdag ook nog een bruiloft.

Vorige week stuurde Lieke, zij gaat ook naar het project Lwengo, mij een bericht dat ze toch haar ticket heeft kunnen omboeken. Echt super! Dit is een hele opluchting voor mij, want om die reis helemaal alleen te maken, vond ik toch wel spannend.

Nog even een update hoe mijn reis er in Uganda uit zal zien:

• 24 september om 16:00 vlieg ik vanaf Schiphol samen met Lieke naar Uganda.
  • 25 september komen we 's ochtends vroeg in aan Entebbe.
  • 26 september vertrekken we 's ochtends vroeg met z’n allen naar Masaka en van daaruit gaat ieder naar zijn eigen project.
  • 26 september t/m 18 november zal ik op het project Lwengo verblijven.
  • 18 november t/m 25 november ben ik in Kampala. Ik kan daar bij Martin, de projectleider van vorig jaar, verblijven.
  • 25 november vlieg ik 's ochtends vroeg terug naar Amsterdam. Hier zal ik dan om 14:00 aankomen.

Het volgende bericht zal ik plaatsen als ik in Uganda zit, dus:

UGANDA TOT SNEL!!

(origineel bericht op be-more.nl)