Hallo Allemaal!
Ik was benieuwd naar verhalen van reizigers die momenteel in de Filipijnen zijn en kunnen vertellen hoe de situatie is? Hoop dat iedereen ‘veilig’ is.
Op internet is er niet veel over te vinden. In de planning is dat ik de 23e richting Manilla vertrek voor 2 weken, maar vraag me af hoe verstandig dat is.
Helemaal sinds de tyfoon vandaag weer terug lijkt te komen?
Alvast bedankt voor je reactie!
Klopt de tyfoon lijkt terug te keren naar Filippijnen, maar nu helemaal naar het noorden van Luzon.
Pablo weakens but threatens Ilocos, La Union; may make landfall anew | GMA News Online
De tyfoon is danig afgezwakt en zal verwacht niet veel schade meer veroorzaken.
Ik zou je vertrek de 23 ste niet in de war laten sturen hier door.
In Manila is al helemaal niks te merken van de tyfoon . En ik weet niet waar .je verder allemaal nog heen wil.
Maar mocht je naar het noorden van Luzon willen gaan, rijstterrassen en dergelijke, dan is het een kwestie van het nieuws in de gaten houden houden.
Er zou nog overlast door hevige regens kunnen ontstaan, maar dat zal de 23 ste dan ook wel weer voorbij zijn.
Dank voor je reactie! Ik wil Manilla zo snel mogelijk verlaten, en zoveel mogelijk rondreizen in de Filipijnen, maar even afwachten wat de beste eilanden zijn ivm de tyfoon!