Tweedehands fiets, La Siesta, Torrevieja.

Over een week of 5 vertrek ik naar Siesta bij Torrevieja. Heb daar geen vervoer, dus zoek ik een fietsje om boodschappen mee te vervoeren. Bezocht een aantal websites, maar vond voornamelijk van die moeilijke Contadorfietsen van over de €1000. Hoe kom ik dus aan een goedkope fiets?
Vriendelijke groet, Plutarchis.

Hoy,

Ben je aan je fiets geraakt? Zoek je misschien ook een goedkoop appartement voor een tijdje ?

Groetjes,

Je kan vaak bij Carrefour in Torrevieja al een goedkope fiets kopen van rond de 100/150 euro.
er is hier niet echt een mogeliijkheid tot kopen van 2de hands fietsen.
groetjes Katrien
Ka-Ré Costa Blanca vakantiewoningen.

Hoi, weet niet of je man of vrouw bent, ik heb een herenfiets te koop voor een mooi prijsje, een Sparta uit nederland, 1 jr. oud.
gr Paul uit Javea

Hoy,

Volgende week heb ik afspraak met een mogelijke overwinteraar ( 3 m) , ik heb 4 fietsen staan waaronder een echte Hollandse damesfiets , die heel goed loopt . Van zodra de bespreking achter de rug is weet ik meer en kan je eventueel een van de 2 damesfietsen voor een prikje ophalen ( wijk; aguas nuevas II, avenida Del sur)

tot binnenkort!

hallo ik zoek ook tweedehandsfietsen ik vertrek voor 10dagen en woon in de wijk El chabaral ik heb er twee nodig wie heeft er voor mij ik kom rond 22maart 2016 en heb er dringend twee nodig?

Hebt u nog fiesen te koop ik zoek er 2?Laat mij aub iets weten chantal.

http://www.milanuncios.com/bicicletas/