Twee weken, eind maart 2016, streek Seattle en Vancouver, natuurparken

Hoi,
Ik ben Sven, een 28-jarige leerkracht uit Antwerpen, Belgie. Ik ben vlot, avontuurlijk, rustig en ik ben op wereldreis momenteel. Ik heb al mooie reizen gemaakt met mensen die ik via deze we site heb leren kennnen. Washington state staat al lang op mijn wishmist en ik zou deze staat graag bezoeken met andere reispartners. Dus…
Ik zoek mensen die samen met mij een veertiendaagse trip willen maken in de streek van Seattle en Vancouver. Ik zou graag de steden Portland, Seattle en Vancouver bezoeken en van daaruit enkele prachtige dagtochten maken in parken als Olympic National Park, Mount Rainier National Park en Garibaldi Provincial Forest.
Ik ben op wereldreis en heb al het een en ander gepland, dus ik kan niet erg veel schuiven met data, maar enkele dagen vroeger of later zou moeten lukken. Ik zou deze trip graag maken tussen 12 en 27 maart. Dus 15 dagen, de reis heen en terug niet meegrekend. Tijdens deze periode is het nog aardig koud in de parken, maar ze vallen wel te bezoeken, de toppen liggen nog vol sneeuw en dus zijn de natuurparken op hun mooist en bovendien is het laagseizoen.
Ik zou er graag een roadtrip met een huurwagen van maken. Ik kom vanaf Hawai, dus We zouden elkaar in Portland of Seattle ontmoeten. In december ben ik thuis, in AntErpen, Belgie, en zouden we kunnen afspreken om elkaar een ste zien. Skypen is ook mogelijk.
Voor meer gegevens kan je me altijd een priveberichtje sturen hier op wereldwijzer.
Ik hoop enkele leuke mensen te vinden die deze trip samen et me willen maken!
Tot gauw!

Sven

Hoi Sven,
Ik ben marieke, 19 jaar uit Den Bosch, Nederland. Ik heb vorig jaar mijn vwo afgerond en begin dit schooljaar ben ik een hbo-studie begonnen maar onlangs gestopt. Ik wil dit jaar nuttig gebruiken en ik denk dat reizen hiervoor erg geschikt is! Ik heb een tijdje zitten nadenken over de natuurparken in Californië bezoeken ,aar zou dit niet helemaal alleen willen doen. Washington lijkt me ook echt heel interressant en natuurparken bezoeken lijkt me zeker heel indrukwekkend. Ik was zelf van plan om in maart en april op reis te gaan dus 15 dagen door Seattle en Vancouver past heel goed in. M’n schema!
Ik hoor graag wat je hierover denkt!
Marieke