Twee gemotiveerde werkers zoeken vakantiebaantje in Frankrijk

edit: periode 7 juli - 15 augustus

Hallo,

Ik heb me net ingeschreven op deze site en ben gelijk opzoek gegaan naar een baantje. Hierdoor heb ik mijn C.V. nog niet geüpload. Ik ben Joost Meijer, ik ben 16 jaar (jarig op 2 maart dus als de betreffende periode aanbreekt ben ik 17) en ik woon in Franeker in Friesland. Ik zit op het atheneum in de vijfde klas en ik sta er goed voor.

Mijn vriendin Babette Richter en ik zijn al een tijdje opzoek naar een leuk baantje in Frankrijk voor deze zomer, omdat dat een wens van haar is. Een vakantiebaantje in het buitenland lijkt ons super leuk! Hierbij bieden wij dus onze diensten aan.

Nog ene informatie over Babette:

Ze is 17 jaar oud en woont in Lemmer in Friesland. Ze doet dit jaar eindexamen HAVO en als alles goed gaat heeft ze in de betreffende periode dus een HAVO-diploma op zak.

Qua animatie zijn we nog niet ervaren maar Babette heeft wel ervaring in de horeca. Ik, Joost, heb onder andere gewerkt op een midgetgolfbaan en in de glastuinbouw in de kassen. We spreken goed Engels. Ons precieze C.V. kunnen we, bij interesse, naar jullie mailen.

We zijn ontzettend gemotiveerd en zien er naar uit om te gaan werken in het buitenland.

Bij vragen, extra informatie en dergelijke horen wij het graag!

Groeten,

Babette en Joost.

(contact: joostos@live.nl)