Vakantiewerk juli in Frankrijk gezocht

hey,

ik ben een 19jarige studente en ik zoek een vakantiejob in frankrijk voor de maand juli.
Ik zou dit graag doen voornamelijk om mijn frans wat te verbeteren.
Ik heb ervaring in de horeca (zaal, bar en keuken), maar een andere job zoals animatie ofzo zie ik ook helemaal zitten!

Alle info in welkom!
[EMAIL=“gruwiertje@hotmail.com”]gruwiertje@hotmail.com

grts,
Magali

Hoi Magali,

Je leeftijd (19 jaar) is helemaal oké. Je verblijfsduur is wat beperkt. Veel werkgevers in Frankrijk (vaak zijn dit Nederlandsers) prefereren iemand die langer blijft dan 4 weken (juli). Dit vanwege het feit dat je eerst ingewerkt dient te worden en daarna pas echt aan het werk kan gaan voor je werkgever. Het is begrijpelijk dat ze minimaal van je verwachten dat je 2 maanden zult vertoeven in dit schitterende land. Vaak is vakantiewerk in Frankrijk echt een genot (lees: vakantie). Dus waarom zou je niet een keer al werkende een vakantie in Frankrijk vieren !! Vakantie vieren en geld verdienen tegelijk = IDEAAL !

Verder zoek je iets in de horeca of in de animatie. Dit zijn de twee meest voorkomende vakantiebanen in Frankrijk. Kortom, gezien jouw wensen heb je gigantisch veel mogelijkheden en ga je zeker iets vinden. Wel adviseer ik je om er op tijd bij te zijn,…je bent niet de enige die naar Frankrijk wilt gaan. Kijk eens op de website van Buitenland Werken voor vakantiewerk in het buitenland (waaronder Frankrijk). Als je nog specifieke vragen hebt over vakantiewerk in Frankrijk hoor ik die graag van je !

Tot snel !