@Cyn: Ikke wel hoor hihihihihihihi Ik ga als de brandweer!!!
@Dia: Soms duurt het wel een week nadat ze je bij een mogelijke baas voorstellen en je op gesprek kan. Ze hebben mij verleden woensdag voorgesteld, heb nog niets gehoord…
@diamond: druk dagje gehad vandaag, om half negen moest auto voor de apk gelukkig alles ok daarna aquajoggen en daarna met mams boodschappen doen in duitsland en na de tijd broodje gegeten bij mams thuis, daarna hebben we de gewone boodschappen gedaan, rest van de middag thuis druk geweest, straks hardlopen moet wel want heb zondag weer wedstrijd
Jeetje wat een veranderingen weer. Iedereen zijn/haar gifts weer terug en we kunnen weer online. Ik had het ook, dat ik vanmorgen niet op de site kon komen wegens werkzaamheden tot 8.30 uur. Ben naar mijn werk gegaan en ziedaar, zoveel bij te lezen.
Moest overwerken omdat we tegenwoordig zelf de grote schoonmaak op het werk moeten doen :finger: , dus best laat thuis voor mij doen.
@Linda1980: Nog een paar te gaan en je hebt je extra ster binnen. Yeh:beef:
Ik ga ff eten en tot ziens weer. Jullie ook allmaal, eet smakelijk en nog een fijne avond wat je ook gaat doen.
@ Dia: Nee, helaas geen Indisch. Gewoon gekookte krieltjes met sla en kipfiletje en vla toe. Hollandser kan het niet toch? :drool: Kep 't al op!. Moet alleen nog ff afwassen zo en dan… is er koffie.
@ Bep: Waar staat de wijn? Ik zal maar eens even gaan kijken dan. Straks ben ik nog te laat! :lol:
@Roanna: Mijn collega heeft R***** gesproken over zijn vertrek… Hij was helemaal verbaasd… Haha dus toen vertelde ze mijn naam… en toen wist hij dat ik een kennis (haha) van jou was…