Turkish Teatime deel 16 !!!

@Linda: ja ik ben ook benieuwd. Heb nog geen reactie weer gehad dus we wachten af. Vandaag nog wat leuks gedaan?

@Sev: dat zit dus wel goed met het cijfer voor je manicure. Nu maar duimen voor het examen van vandaag!

@Summa: leuk dat je weer ff langskomt! En we zien je vanaf volgende week dan vast wel vaker hier :slywink:

@Fransijn: hoe gaat het met je dochter?

@MK: en hoe gaat het met Melissa? Wat vindt ze ervan dat er een klein broertje of zusje gaat komen?

@Mar: na zo’n chique restaurant is gewone kost ook altijd weer héél lekker! Succes met het uitkiezen van een andere auto.

@Beps: ach ook wel een keertje luxe om je haar te laten kleuren door de kapper. Jij bent in ieder geval weer helemaal mooi!

@Besmile: veel plezier vandaag op kraamvisite. Hoe heet het nieuwe buurjongetje?

XX

@Cyn: Ikke wel hoor hihihihihihihi Ik ga als de brandweer!!!

@Dia: Soms duurt het wel een week nadat ze je bij een mogelijke baas voorstellen en je op gesprek kan. Ze hebben mij verleden woensdag voorgesteld, heb nog niets gehoord…

Ik ga weer scoren hahahahahahahaha

@ diamondMijn buurjongentje heet Vanye

o morgen word ik gebeld door mijn kaakchirug. Dan krijg ik eindelijk de exacte operatie datum te horen :frowning:

@Besmile: Sterkte dan maar

@Cyn: Ik ben al aan het uitlopen hahahahaha

@Sev: Ik kom eraan!!!

Nog 10 000 te gaan beps ! Good Luck !

Hmhmz die ebuks veranderen niet … :delete: :delete:

Oeps toch :so:

@diamond: druk dagje gehad vandaag, om half negen moest auto voor de apk gelukkig alles ok daarna aquajoggen en daarna met mams boodschappen doen in duitsland en na de tijd broodje gegeten bij mams thuis, daarna hebben we de gewone boodschappen gedaan, rest van de middag thuis druk geweest, straks hardlopen moet wel want heb zondag weer wedstrijd

Loop net gewoon 2000 in ja hahjahahahaha

Iedereen druk met de kalender???

@beppie: sorry, maar welke kalender bedoel je?

Ik ga naar de hardlooptraining, spreek jullie vanavond weer

Goedenavond allemaal.

Jeetje wat een veranderingen weer. Iedereen zijn/haar gifts weer terug en we kunnen weer online. Ik had het ook, dat ik vanmorgen niet op de site kon komen wegens werkzaamheden tot 8.30 uur. Ben naar mijn werk gegaan en ziedaar, zoveel bij te lezen.:wink:

Moest overwerken omdat we tegenwoordig zelf de grote schoonmaak op het werk moeten doen :finger: , dus best laat thuis voor mij doen.

@Linda1980: Nog een paar te gaan en je hebt je extra ster binnen. Yeh:beef:

Ik ga ff eten en tot ziens weer. Jullie ook allmaal, eet smakelijk en nog een fijne avond wat je ook gaat doen.

Groetjes

@Linda: je hebt je dus wel vermaakt vandaag! Veel plezier met het hardlopen!

@Roanna: eet smakelijk! Eet je iets Indisch vanavond?

@Beps: we wachten het maar rustig af! Onze baan die komt nog wel :nod:

Wij gaan ook ff eten, tot later!

:lol: @Linda: Ik weet niet of ik het je vertellen moet…voor elke kalenderpost die je maakt krijg je 20 eBucks!!! Das vet scoren dan dus…:lol:

@Roanna: Ons 1ste wijntje staat al op de kalender dus hihihi

Oke ik ga ook eten, puber belde net dat hij op tijd is, hubbie komt zo uit zn middagcoma… Tot straks…

@ Dia: Nee, helaas geen Indisch. Gewoon gekookte krieltjes met sla en kipfiletje en vla toe. Hollandser kan het niet toch? :drool: Kep 't al op!. Moet alleen nog ff afwassen zo en dan… is er koffie.

@ Bep: Waar staat de wijn? Ik zal maar eens even gaan kijken dan. Straks ben ik nog te laat! :lol:

Eetze nog hoor! :wink:

@Roanna: Mijn collega heeft R***** gesproken over zijn vertrek… Hij was helemaal verbaasd… Haha dus toen vertelde ze mijn naam… en toen wist hij dat ik een kennis (haha) van jou was…

Sorry moet weer verder!!!

Hmmm, chili con carne, was weer heeeerlijk!!!