Turkish Tea Time deel 63

Beps,tot morgen.

@ antonie, ja, zit zovaak op een andere pc, dat ik dat gewoon standaard doe, kan ik het ook nooit vergeten

wil ook niet dat mn pa kan terugzien waar ik allemaal geweest ben enzo,
hij weet wel dat ik hier zit, maar toch…

maar is dat niet slecht voor een pc om niet uit te gaan? nieuwe updates enzo zijn toch pas van kracht na opnieuw opstarten??

Weltrusten Beps en tot morgen weer. We laten wel een klein :idea: branden, voor het geval dàt en anders alvast voor morgenochtend. Trusteee :dag::kus:

pff, wat een hoop om bij te lezen, is niet veel blijven hangen maar ga een poging wagen

@ beppie - vind het dus idd geen topbaan, maar werk is werk en ik zal hier ongetwijfeld ook weer veel leren ook belangrijk:)

@ mari- welkom hier

@ trl- pff ook wat dat ze je nog geen antwoord konden geven en dat je nog zo lang moet wacht

@ viva- hoe was de date van je dochter geweest?

@ roanna- idd geen internet op het werk, heb zoals bloem zei 2 wken cursus en daarna ook geen internet op de werkplek:(

@ toos- dat was vanochtend wel erg balen voor je geen huissleutel en dan ook nog zolang wachten in de kou terwijl je zo moe bent

Filiz- gezellig dia’s gekeken?

bloem- succes morgen, spannend of de kamer wat is!

@ allemaal bedankt voor de succeswensen:kus:

Ben wel helemaal gaar nu, van het stil zitten en luisteren de hele tijd, zit in een leuke trainigsgroep:) genoeg info gehad vandaag zelfs al meegeluisterd op de werkvloer

iedereen die slaapt of gaat slapen welterusten en voor iedereen die ik vergeten ben: sorry!

@Bloem,

ik knutsel meestel p.c zelf in elkaar, zowel software als hardware.
Klopt dat updates pas werken na herstart( reboot) maar ik aangezien
mijn software niet altijd officieel bij mijnheer M*soft af komt werkt dit bij mij
toch al niet.

Ik doe ook altijd iedere avond voor het uitzetten, alles ff weg halen. Echt alles!

Seray,enerverend dagje dus voor je…

@ seray, heb met je te doen, de cursus is altijd het zwaarst… al dat geneuzel om elk detail enzo

@ antonie, maar dan nog!! wat zul jij een hoge stroom rekening hebben!!

jukkkkk
ik ben nu bij de tibet foto’s en getverdegetver wat zijn die foto’s MOOI!! simon en jo, de kiwi’s zijn naar lhasa gevlogen en bahbahbah wat hebben hun mooi luchtfoto’s van everest!! donkere ‘heuvels’ direct beneden, wolken zo ver het oog reikt en BOVEN de wolken, enkele witte pieken van de 8duizendmeterzzz… wowoowowowowowowowow!!

trl- ja idd, kwam thuis en ben zelfs in slaap gevallen van alle indrukken:) nite zo handig want dan kan ik zo waarchijnlijk niet slapen

jij ook weer genoeg te doen gehad vandaag op je werk las ik

bloem- ja idd dat heb ik al gemerkt, elk onderwerp wordt hlemaal ontleden en over gepraat, zelfs voorstellen gata helemaal op de psycholoigsche tour en duurde een halve dag:(

jij ervaart je reis nu zeker opnieuw met al die foto’s uitzoeken?

Seray,ja lagen 3 flinke stapels om weg te werken,had in ieder geval wat te doen…

@Seray: Is weer heel wat anders he, cursus en dan ook nog 2 bijbanen. Niet gek dat je moe bent. Hoe is het verder met je??

Ik ga ook de oogjes sluiten…Fijne avond nog allemaal

@ trl - zo idd, dag ging dan zeker wel aardig snel voorbij

@ toos - ja is wel ff wennen, en zal idd nit alleendoor de cursus komen dat ik zo moe ben. Verder gaat het wel, merk dat ik niet teveel aan Jer moet denken want dat trek ik niet nu, verder met ups en downs hoe ik me voel

trl- slaap lekker!

@ seray, ja absoluut, heerlijk om die foto’s weer te zien, sommige heb ik zelfs nog nooit eerder zelf zo bekeken… zucht, super!!!

@ trl , trustellll

*Ha meissies en man, *
Ben weer bij, poehee, als je begint met lezen staat ie op blz. 77, en als je klaar ben op 80, jullie schrijven harder dan ik lezen kan.
Heb gelezen over heel veel fotoos, nieuwe banen, k**banen, inentingen, leuke buurmannen, huisleutels, jarige oma’s, pc knutselen, gebakken cake en eten waarvoor niemand komt opdagen…maar weet niet meer wat bij wie hoort.:tssk:
**
Maar goed, ik ben nog steeds bezig papieren aan het uitzoeken, morgenochtend naar de advocaat, wel zo handig als je meteen alles bij je hebt. En ik ben zo’n admistratief wereldwonder…Als er iets met de post komt waarvan ik denk dat mag niet weg, flikker ik het in een la. Maar na 9 jaar is dat toch een aardige onoverzichtelijke berg geworden. Dus ik ben al dagen bezig met uitzoeken, weggooien en sorteren. En alles keurig in mappen doen. Nu nog het laatste stapeltje, en dan heb ik van m’n leven nog nooit zo’n geordende administratie gehad. Is zo’n scheiding toch nog ergens goed voor.
Nou ik ga weer ff verder, kom straks nog wel even kijken, doehoei…

@Miere: Dat kun je wel zeggen he? Wat kunnen we/ze hier kwebbelen he! Als je op je werk niet mee kunt lezen, is het haast niet meer te doen. ha, ha.

Sterkte met alles hoor! :wink:

bloem- leuk dat je ook foto’stegen komt die je nog niet gezien hebt!

@ mierre- succes morgen bij de advocaat, en jouw administratie is dus straks helemaal betjes, is altijd handig:)

@TRL: Jij ook weltrusten hoor! Slaap ook lekker en werkse morgen weer.