@ miere, succes bij de advocaat en het is nooit te laat om je admin op orde te krijgen he??
ik flikker mn bankafschriften ongeopend op een stapel, toch achterhaalt nieuws… wel een grote stapel inmiddels :tssk:
@ miere, succes bij de advocaat en het is nooit te laat om je admin op orde te krijgen he??
ik flikker mn bankafschriften ongeopend op een stapel, toch achterhaalt nieuws… wel een grote stapel inmiddels :tssk:
@Trl: Slaap lekker
@Miere: Aardige klus, 9 jaar administratie uitzoeken. Sterkte morgen bij de advocaat
ik ga ook slapen, welterusten allemaal en tot morgenavond
Gaat echt snel nu.
Ik kijk even in bij een andere post en zoef zijn ze hier weer 4 pagina’s verder ![]()
Welterusten TRL,
Succes bij de advocaat Miere.
Enne, Bloem …die ik ook altijd met bankafschriften…die mag mijn belastingsadviseur aan het eind van het fiscaal jaar openen ![]()
@Seray::dag:, slaap lekker
Ga ook mn mandje, heb het wel gehad voor vandaag. Truste:slapen::slapen:
:dag::dag:
gaap
tis elf uur geweest
ben nog niet klaar, ben nu bij begin okt en ben nu bij 4600 foto’s… toch alwel 600 weggesanneerd… maar de filmpjes moeten ook nog etc etc
ikke ga nu igg slapen
morgen weer een dag
truste!
:dag:
Weltrusten allemaal. :slapen::dag:
Ik doe met jullie mee. ![]()
Welterusten dames,
hmm, lijkt erop dat ik zo de lamp hier moet uitmaken
Welterusten allemaal, administratie op orde!!! Joepie!!!
@Antonie, doe jij het licht uit?
Is goe Miere.
welterustennnnn
:idea:
Goedenmorgen…
Heb bijgelezen…
@Bloem: Je bent dus halverwege… en dan de filmpjes nog…pfff vandaag weer een dag om er een inhaalslag over te laten gaan…
@Antonie: Wij hebben het ook zo voor elkaar met de software…maar rebooten moet toch af entoe hoor, zo goed zijn de key-generators wel…:hihi:
@Mierre: Oke alles op orde, suc6/sterkte vandaag…
@Seray: Nee geen wereldbaan. Bloem en ik zijn het met je eens…:hihi: maar als je collega’s leuk zijn, dan maakt dat bellen niet uit haha!!! En het is werk… Die opleiding duurde bij ons dus ZES WEKEN!!! En tegenwoordig mag je dan wel de vloer op, maar met nog ZES WEKEN begeleid bellen om je te helpen je tijden onder controle te houden PFFFFFFFF Suc6/sterkte vandaag(de helft heb je meestal niet nodig haha)
Jaja en toen…geen idee…
@llemaal: Laf joe!!! :kus:
Goed, vandaag “uitgeslapen” hubbie zat al om 5 uur in de auto, en ikke om 6.30 eruit en gewoon wakker door de wekker…was echt moe gister…
Vandaag weer vroeg werken…dus hoop op een lekker plekkie!!!
Tot strakssss
Zo he, ik moest terug naar pagina 44 voor het lijstje… geen hot item he, vakanties bijna over…
WW-meeting Utrecht: 18 november - MEETING!!
Roanna, Toos, Beps, Cyn, Viva, Marion+Nancy, Filiz , Seray , Trl, Bloem, Hans, Miere, MK, Brenniej, Linda
Crazymar: 6 december - Istanbul
Seray: 15 december- Gümbet
Filiz: 19 december - Side
**2008 *******************
Miere en Mar - 28 Januari - Marmaris
Bloem en Beps - Feb-mrt naar Engeland/Monkeyworld
Brenniej: maart - Marmaris 4 evahhh
Beppie & Bloem: april - Istanbul
Cynthia: 8 april - Maleisie
Bloem: mei - Gumbet/ Bodrum 4 evahhh
Seray: 24 mei- Gümbet
Filiz: juni - Side 4 evahh
Seray: 4 juni -Gümbet voor 5 maanden
Kaylo : 16 juni - 7 juli - 3 weken Türgütreis
**2008 ******************
En dan de verjaardagen nog …
23/11 Seray
08/12 Kimbo
13/12 Turkije lover
29/12 MK116 & Bloem29
10/01 Cynthia
22/01 Roanna
24/01 Diamond
08/02 ChrissyP
13/02 Fransijn
14/02 Marion
02/03 Babsch
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
14/05 Besmile
28/06 Toos
25/07 Christina
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
Goedemorgen,
Miere,sterkte vandaag bij de advocaat.
Bloem,vandaag ook weer succes met foto’s uitzoeken en met je kamer bekijken hoe laat ??
Voor iedereen die moet werken werk ze en een fijne dag…
Goede morgen,
Vandaag mijn kantoordagje dus houdt het weer kort.
@Miere
Succes en sterkte bij de advocaat vandaag!
@Marion Werkze dan… Ik ga ook zo. Nog ff de laatste spulletjes in de tas en gone…
@TRL: werk ze…
@Kaylo: Al bijgelezen haha…was weer een druk dagje/avondje… Werk ze…
Goede morgen allemaal,
goeiemorgen iedereen !
miere : succes bij de advocaat ! ![]()
beps : is gewoon niet bij te lezen hoor soms ! Zeker als het hier druk is en de baas steeds rond je staat te huppelen ! :retard:
Ben benieuwd wat het vandaag gaat worden (hopelijk kalm) :so:
ENNE : is vandaag de LAATSTE en dan LEKKER LANG WEEKEND !!!
Woensdag vrije dag, donderdag feestdag hier en vrijdag maken ze de brug ! JOEPIEEEEEEEEEEEEE !!! :beef:En dan natuurlijk nog de zaterdag en zondag hè !
Kaylo,das een heerlijk lang weekend voor je.Is het een nationale feestdag in Belgie donderdag die hebben jullie wel veel volgens mij…