Vooral dat niet vergeten om plannen te maken,Kan je al een tipje van de sluier geven of heb je nog helemaal geen idee??Ben erg nieuwsgierig
Heb even een beetje terug gelezen, vrees dat er niet veel is blijven hangen.
@Bloem: Met foto’s bezig
@Cyn: Hoe ging het met de prikken?
@Viva: Een K** dag vandaag, zou te wensen zijn dat er een oplossing kwam
@Beps: Heeft in een kwartiertje bijgebabbelt:wub:, dat is een vluggertje, Hub moet ook weer vroeg uit veren. En heeft een lekkere buurman
@Brenniej: ook weer aan de crock
@Trl: Smaakt de chips? Roanna heeft er vast nog wel wat te drinken bij;)
@Roanna: Mannetje heeft de rommel opgeruimd, leer voor de volgende keer of is hij hardleers. Heb jij een date de 18de?? Ik ook, weet even niet meer hoe en wat:zon02:
@Marion: Alweer een verjaardag, toch?
Verder ben ik het even kwijt,
Uitloggen ??
Gewoon op het aan/uit knopje van de monitor drukken.
Tenminste zoe doe ik het , als ik de p.c afzet krijg ik 'm misschien nooit meer aan de gang.
@Antonieq: Vandaar dat jij 's nachts on line blijft staan
hahaha Toos jij houdt het goed in de gaten hihi
@ antonie
:eek: owh no
alle programmas met wachtwoorden, uitloggen, historie wissen, programma’s afsluiten, geschiedenis wissen, prullebak leegmaken, pc afsluiten, tandjes poetsen, deur op slot en naar bed
@ TRL, owkey
plan wat ik nu wil uitpluizen of het haalbaar is, (maar je weet het, dat kan en zal veranderen) is om mrt naar libie te gaan, egypte, jordanie, israel, jordanie, syrie, libanon, syrie en turkije.
allicht georganiseerd, allicht weer met de rugtas
dan eind april/ mei beps in istanbul te meeten en daarna of ff NL of toch gumbet voor werk…
i dunno…
maar ja, dat huis tot die tijd en werk vinden enzo? ppfff… ingewikkelt allemaal!!
@ toos, je bent er nog een beetje ‘out’ he? die nachtdiensten hebben er flink ingehakt he?
@Antonie: Pc hier doet het altijd, of iig heb ik nog nooit meegemaakt dattie het niet deed…als dat 1 keer gebeurt koopt hubbie de volgende dag een ander…kan niet een compie die het niet doet…niet bij onsssss!!!
Uitloggen en uitzetten en bijbabbelen…
Nee niet bijgebabbeld, hubbie kijkt ook naar Arnold… schijnt een leuke film…
Uitloggen, NOOIT MEER, zondag ging het hier ook al bijna fout…Bloemmie logde in, en toen ik weer mn inlog moest doen…Hoe heet ik ook al weer, paswoord…pfffff
Uitzetten…ja als we slapen gaan maar nu nog niet
Dusss ik ga nu naar boven om TE SLAPEN…hubbie zal er nog wel ff zijn, maar dan ben ik het niet…
:retard: als jullie het nog begrijpen zijn jullie debieler dan ik dacht :lol:
Trusten
@Toos: Ja, ik heb ook een date op zondag. Weet alleen niet meer met wie enzo. ![]()
Bij mij gaat s,avonds altijd alles uit! Dus ook de pc.
ja klopt .
Deze p.c staat alweer twee weken aan, da’s sinds ik 'm inelkaar geknutlsed heb.
Dat is nou een voordeel van nachtdienst:wink:
Bloem,klinkt weer goed zoals altijd,dat werk vinden zal ook vast wel gaan lukken…Je doet het allemaar maar ff vind dat echt top van je…En ik zag in het lijstje dat je ook nog naar monkeytown gaat??
Kan je niet bij je vorige werkgever weer beginnen of wil je dat zelf niet…
Ik zet de pc s’nachts ook meestal uit,komt maar zelden voor dat ik hem aan laat staan
beps,nog steeds wakker.
@Bloem: Heb ze nog niet allemaal op een rijtje, is normaal al zo, maar na een nachtdienst is het echt erg. Hoe is het met jou, geen jetlag??
Iedereen:
Wissel van de wacht, hubbie komt nu aan de compie, dus ikke nog wel ‘online’ maar niet meer aanwezig…
:dag: tot morgen :dag:
@ toos, nee geen jetlag maar gewoon erg moe… maar wil niet te lang slapen, gewoon 8 uurtjes ofzo
ga om 23 uur naar bed heb ik mezelf beloofd…
@ TRL dank je, maar NO WAY dat ik terug ga naar bankkie, principe kwestie…
nu moet ik nog ff niet aan werken denken, veels te druk en wil me nog niet vastleggen, misschien gooi ik het wel helemaal om en zit ik over 2 weken voor 4 weken in t middenoosten en ga ik in april door turkije reizen, i dunno
@ beppie jaja… tot strax ![]()
wat jij allemaal opnoem doe ik wel als ik op een andere p.c aan de gang geweest ben.
En helemaal als ik in een internet cafe geweest ben.
Heb al een paar keer gezien dat "grapjassen"op jou account dan posten.
@Beps::slapen::slapen: Slaap lekker voor straks
:dag::dag: