Turkish Tea Time deel 63

goede vanavond allemaal

@ beps… wel een leuke film uitzoeken he? veel plezier!!

@ TRL tis allemaal nog onzeker of niet? werkt zn zusje nu nog bij dat hotel of zit ze ook thuis??

Bloem,ja is allemaal nog onzeker een vriend van hem vertrekt morgen en zal dan kijken of ze nog iemand nodig hebben is op Turks Cyprus,mocht dit het geval zijn dan gaat hij daarheen…Zijn zusje zit op het moment ook thuis hotel is gesloten en is nu dus ook op zoek,maar is niet makkelijk…

poehee
foto’s zijn bijelkaar en gesorteerd
strax nog deleten en een selectie maken…

nu eten maken, eten en socializen
dus
:dag:

Fijne avond Bloem…

Ikke is ook weg. Net ff geleerd, nu klaar om filmpje te bekijken(of beter te kijken of we morgen nog heen kunnen)

Oke we gaan… Film heet: I could never be your woman… Ben benieuwd… Staan er stalletjes over make-up, eten, workshops drinken ed… Spannend…MOrgen 7 uur erheen…

Heellooo Girls…

zooo ik meld me hier ook weer!!
3 dagen werk…wat een opgave zeg! hahah…
Eerst dagdienst, gister avonddienst…en vandaag weer dag dienst!
Brenniej is kapot!!!.. valt ff tegen!
maar was ook weer leuk om me collega;s te zien en al me verhalen
weer is opnieuw te delen!..:wink:

Oohh en Beps: I could never be your women!!..Zoooo een leuke film! ik heb hem samen met Askim gekeken!..en is echt een leuke film!:smiley:

Ik ga ff beetje bijlezen!:smiley:

T’is rustig deze avond.

Ik moest even een uurtje weg en ik dacht dat deel 64 al begonnen zou zijn…

maar nog nie dus

Zo meiden ik stop ermee voor vandaag, nog even aan de strijk…mannie kijkt naar swarteneggertje op sbs…blehhh…morgen weer een nieuwe dag…denk dat collega morgen de bom laat barsten op het werk…gezellie weer…nou iedereen een fijne avond…en welterusten…

@Viva,

fijne avond en wel te rusten alvast

ola
eten op
lekkere salade ( mn ouders eten 5x in de week sla…)

anyway
ikke ga morgenavond kijken naar een tijdelijke gemeubileerde kamer in breda
3 medebewoners, 8mnd, maar denk dat het wel een toffe kamer is, dus maar ff kijken hoe en wat…
ben benieuwd!!

weer aan de foto’s/…
eens kijken of ik de 5200 kan terugbrengen naar 4000 ofzo…

Is nog een flink karwei Bloem om er ruim 1000 weg te laten.

Moet je ze nu allemaal met de hand hernoemen om ze in mappen te kunnen herschikken ?

Heb je niet een handig programmatje ?

Zo ja/niet… wat gebruik je ?

nee
heb eerst mappen gemaakt op land
daarna op plaats
en dan alle foto’s erin gezet
en vervolgens die van mij cronologisch met die van *** en de kiwi’s samengevoegd en herbenoemd…

ben een beetje :retard: van cltrA en shiftS enzo…
en mn hand doet pijn van t scrollen, maar we gaan stug door!! :smiley:

En als je ze dan op c.d of DVD zet worden ze dan netjes op de door jou gewenste volgorde afgespeeld.

Bij mij lukt dat op een of andere mannier namelijk nooit.

p.s
ik gebruik Nero en brandt de foto’s als data.

@Bloem: Je gaat goed…spannend morgenavond… Hoor het wel…

@Brenniej, we gaan het zien…

@Cyn: Jammer weer, ik maar denken aan die verpleegster…maar goed jij gelukkig geen pijn!

Ik ga zo maar eens lekker slapen hihi(dat zal ik nog wel een keer of 3-4 gaan zeggen :hihi:)

Welterusten Beppie,

tot over een kwartiertje of zo :smiley:

@Viva: Laat je jullie niet gek maken, want dat begint te komen lijkt het… rustig je werk doen… :kus:

@ antonie
ik neem toch aan dat ie ze over gaat nemen zoals ik ze nu genoemd heb…
had allemaal groepen met IMG_03010 en DCN0878 etc… en die staan nu in de juiste volgorde naast elkaar en heten allemaal rusland/ st.petersburg/dag1.1 ofzo
dus daarna komt dag1.2 etc, dus kan ie toch geen andere volgorde gaat pakken??

@ beps, jaja… ikke zeg nog geen welterusten want je komt vast nog wel eens langs!

@Bloem,

als ik ze met Nero als data brandt dan laat ie , wel per map gelukkig, eerst als DSCN op numerieke volgorde en daarne IMG op volgorde zien.
Ook al heb ik ze in een map op MIJN volgorde gezet.

Is ook nog eens per speler verschillend.
Beneden staat er een met zo’n Kodak tekentje erop …die gaat redelijk goed.
Mijn eigen speler maakt er een puinhoop van.