Bloem,succes morgen hoop dat het wat voor je is…
Viva,rustig aan he…
Beps,weltrusten alvast.
Brenniej,lekker he om je verhaal weer te mogen vertellen.
Bloem,succes morgen hoop dat het wat voor je is…
Viva,rustig aan he…
Beps,weltrusten alvast.
Brenniej,lekker he om je verhaal weer te mogen vertellen.
@ antonie, daarom heb ik dat dus allemaal vervangen
en heet alles dus nu rusland/ moskou/ rode plein 1.15 ofzo
en dan telt ie de cijfers door en die lopen op, op de volgorde die ik wil…
hoop ik dan…
Bloem,hoop voor je dat de juiste volgorde aangehouden wordt anders is al het werk voor niks geweest…En kan je weer opieuw beginnen
ik denk dat jou taktiek meer succes zal hebben bij het afspelen ja.
Ga toch even rond neuzen of er niet een handig programmatje voor is.
Kan dan alle foto’s van c.d bij elkaar stoppen.
Nu heb ik tientallen c.d’s waar tussen door een paar foto’s opstaan.
Zoek me eigen wezenloos als ik eens een bepaalde foto nodig heb.
Als avatar of voor het foto spel ofzo ![]()
:finger:
heb er ervaring mee, daarom ben ik nu al 24 uur bezig… tis een boel werk, maar dan heb je ook wat!
@ TurkijeLover; jij ook weer een beetje vrede mee dat je thuis bent?![]()
@ antonie, gewoon de foto’s herbenoemen
ik selecteer er dan 50, die noem ik tibet/ EBC/ zonsondergang
de 1e heet dan zonsondergang, de 2e heeft zonsondergang (1), de 3e heeft zonsondergang (2)
en dat telt ie dan gewoon door… tot 49 dus…
en dan kun je gewoon met verkenner heel makkelijk de juiste foto zoeken en selecteren
Meiden ik ben nog wakker ![]()
Brenniej,vind het nog wel vreemd hoor,vandaag weer gewerkt en dan zit is het wel of je al weer een tijd terug bent…En kreeg ook weer allemaal vooroordelen te horen pfff sommige stoppen daar nooit mee.
tot op de seconde heeft het een kwartier geduurd ![]()
Kan je niet slapen Beps…
ik vondt net dit :
@dobe komt met Photoshop Elements 6
Naast het bewerken van afbeeldingen is er nu ook veel aandacht besteed aan het organiseren van de fotocollectie. Zo kunnen afbeeldingen gecategoriseerd worden aan de hand van tags en dankzij de nieuwe Smart Albums functie selecteer je eenvoudig de afbeeldingen die je zoekt
Lijkt me wel iets.
Zal die z.s.m zien te vinden.
Ow,… ik ook nog! :zon02:
Even iets tussendoor.
Heb afgelopen dagen ook wat andere onderwerpen over Turkije op dit forum gelezen.
Valt me op dat veel askims uit de omgeving van Gümbet komen,
althans daar werken.
Deel van de askims moeten elkaar dan toch kennen, aangezien Gümbet niet echt een metropool is.
@ turkijeLover: jaaa ik snap precies wat je bedoeld… Ik heb precies hetzelfde gevoel…alsof het alweer heel lang geleden is…en je bent er alweer aan toe!..en die vooroordelen…jaa sommige houden nooit op!.. en dan denk ik Haallloooo…Hou nou is op!!..Dit is nou al de 6-de keer dat ik alleen ben terug gegaan om hem op te zoeken…blabla…kan je niet zien…dat het lijkt op een echte relatie??? haha…
maar ja…ene oor in ander uit!! toch??
Seray,hoe was je eerste dag bij je nieuwe baan?
Kan wel slapen, maar ga nog niet naar boven…pfff ben een btje van de leg zeg maar… komt wel goed. Mn medicijnen vergeten, en dan word ik een btje kriebeliggggg!!!
Nou hubbie moet morgen om 5.30 in de auto zitten, dus ik denk dat we zo naar boven gaan…
(kom vast nog langs:hihi:)
@ brenniej en TRL nix vanaan trekken!!!
@ antonie, dan nog, moet je overal een tag aan geven
heb een beetje problemen met deleten…
Brenniej,ja dat heb ik ook en maak er meestal maar een grapje van,maar soms pffff dan kan ik ze wel wat doen.Heb zelfs 1 collega waar ik niets meer tegen zeg en hij gelukkig ook niet meer tegen mij…Gelukkig werkt tie op een andere afdeling,maar die zat echt altijd te zeuren,totdat ik hem een keer aanviel over dat hij naar de kerk ging…Daarna heeft hij nooit meer wat gezegd.Begrijp me niet verkeerd heb niks tegen mensen die naar de kerk gaan,maar zoals hij doet …is gewoon scheinheilig.