Turkish Tea Time deel 63

@Antonieq: He, wat leuk werk dan. Volgens mij deed mijn man toendertijd ook zoiets dergelijks, maar dan met computers, wat later een fiasco bleek te zijn.

@Toos: Oh spannend dan nog. Eetze ook zo hoor!

@ antonie, klinkt mij te technisch!!

@ allen: kook ze en eet smakelijk

Meiden (en heer) ik ga ervandoor!!

Wens jullie een fijne avond!! :so:

:kus:

@Roanna,

is een welbekend iets bij dit bedrijf, de techniek is er zeker , goede uitvindingen maar dan gaan de oosterlingen en ook amerikanen er mee lopen.

Ja, eet smakelijk allemaal. Ik heb het al op, maar moet zo nog wel ff truussen.

Jij ook Cynthia :wink:

Ik eet gewoon een broodje in de auto… Ff snel voor de PRIK aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah! :crybaby:

@Bloem,

valt best mee, is niks moeilijker dan 5000++ foto’s hergroeperen en alles wat daarbij komt kijken.

@Cynthia ,

prettige avond.

(als het zo doorgaat tot ziens in deel 64 :smiley: )

@Antonieq: Helemaal mee eens. Wat dacht je van toendertijd dat videosysteem 2000? Bandjes kon je aan beide kanten gebruiken en toch werd het niks. Nee, het werd VHS. Onbegrijpelijk.

Nou mensen. Ik ga ff wat anders doen. Strijken b.v. en was opvouwen.

Tot laters weer. :dag:

Ok Roanna,

werk ze :dag:

he he…ben ik even…wat kunnen jullie tokkelen zeg…jeetje moest tig pagina’s bijlezen.

Roanna…hihihi…hubs een koekje van eigen deeg, weliswaar minder dat het in de keuken gebeurde, afijn thialf is er niets bij dus een gladde bende…hiihihihii
Toos…lekker dan 1 uur zitten wachten in de kou…nou ja gelukkig nachtdienst weer achter de rug.
Beps…ook weer naar huis, en zaterdag naar beverwijk…al vast om in de stemming te komen voor zondag.
Bloemmie…jeetje wat veel foto’s je zou er vierkante oogjes van krijgen, alles te ordenen en weg te fikken
Antonieq…en hoe beviel de eerste dag weer, balen zeker.
Filiz…eten klaar en niemand thuis, om dol van te worden…alles verpieterd of koud lekker dan.

Voor de rest ik lekker thuis…van alles wat de afgelopen maanden is toegezegd, cq beloofd op het werk is niets van terrecht gekomen, collega vandaag door het lint, dat wat ik al 5 maanden heb, gebeurd nu bij hem…dus dat wordt wat, ik heb zoiets nu van krijg allemaal maar de t*****g en haal mijn schouders op. Maar hij voelt zich zo genaaid verschrikkelijk gewoon. Wordt er allemaal niet beter op. Nu staat alles op papier maar er is niets meer over van alle belofte’s.
Ja mijn oma, ze ziet er goed uit op de foto hoor. En heeft genoten van de dag.

@Viva,

ik had een makkie vandaag , had niet eens echt het idee dat ik aan het werken was aangezien ik ook gewoon hier aanweizg kon zijn :smiley:

Jou dag was een stuk slechter zoals ik lees.
Ik ken die ellende, bij èèn van mijn vorige afdelingen ging het ook altijd zo …veel beloven/toezeggen maar nooit waar maken.

mamz belde…en broer kwam ook nog binnen vallen…broer en ik al gegeten…mam later bijgeschoven…leuk hebben we elkaar toch nog ff gezien :wink:

nu dia’s kijken van vroeger…doen we eens op de tig jaar…

iedereen een fijne avond…!! xx

@ filiz, owhh dia’s kijken!! leuk!! was het eten nog wel een beetje te pruimen??
en de cake gaat er altijd wel in he??

Viva,niet echt lekker werken zo lijkt mij…

Filiz,veel plezier met dia’s kijken.

Ik net askim gesproken,wacht op een telefoontje voor werk hoop dat hij snel wat hoort…

Zo thuis, en gegeten… heerlijk
Zo naar de bios…hier hebben ze lady’s night out…hapje drankje pre-view… Morgenavond, voor een tientje… Vriendin en ikke ff kijken of er nog kaartjes zijn…

Tot straks…

Beps,veel plezier in de bios,wel laten weten welke film het was he

gaan wss morgen, vandaag alleen ff kijken of er nog kaartjes zijn…lijkt me leuk…

@Roanna
Altijd een mooi gezicht een werkende man :D. Eigen schuld … wie niet horen wil moet … POETSEN!!!

@Toos
Pechvogel … eerst een vervelende nachtdienst, denk je eindelijk naar bed te kunnen, moet je eerst een dik uur in een koude auto zitten voordat je je eigen huis in gelaten wordt.

@Filiz
Gelukkig heb je niet voor niets achter de pannen gestaan. Vanavond terug in de tijd. Is altijd zo lachen om die kleren en kapsels.