Komt weer een klein beetje bij de mensen. Lang leve de nachtdienst:finger:.
Heb nog niet bijgelezen, doe ik straks wel. Had van morgen wat. Kom thuis bedenk ik me dat ik geen huissleutel had meegenomen. Was met de barrel van dochter en daar zit geen huissleutel aan de sleutelbos. Jongste dochter gebeld, die sliep bij vriendje. Geen gehoor:crybaby:, buren al aan het werk, hub trouwens ook. Na 3 kwartier belt dochter al terug, ze moest vriendje even naar zn werk brengen kwam er daarna aan. Was om te ontploffen. Uiteindelijk meer dan een uur in de auto gezeten en had het zoooooooo koud. Half uur onder een gloeiend hete douche gestaan, uiteindelijk pas rond half 10 naar bed.:crybaby:
Maar verder gaat alles goed hoor
@roanna…haha…wie niet luisteren wil…![]()
Toos: jeetje wat een toestand!! :tssk:
als je pas om half 10 op bed ligt is 1700 uur nog heeel vroeg voor jou
het zat je niet mee dus roanna vanmorgen!! balen…(K)
Dit was mn laatste nacht, slaap dan meestal maar een paar uurtjes en zit de rest van de dag gammel te zijn op de bank
krijg hier toch zoo de sch*** van…sta je met je eten…komt niemand naar huis!!!
@Toos: Jeetje, is dan ook wat. Nu weer een paar dagen vrij? Enneh… je gaat in Januari al op vakantie? Zijn jullie er al uit waarheen? Oh, wat veel vragen he!
@Feliz: Ja, echt dit keer eigen schild, dikke bult.
Huh?.. Dat andere van vanmorgen is … Toos. Ikke nie.:unibrow:
ohh ja…verkeerde naam erbij gezet…sorry…
Oh wat erg dan Filiz. Sta jij je daar een partij uit te sloven, komt er niemand. Mooi k*t dan.
t’is dat je , volgens wat er onder je naam staat, heel ruim 150km weg woont
anders had ik wel een bordje mee komen eten ![]()
Zo, olie is opgeruimd :lol: en ga nu ff eten.
Tot straks weer. :dag:
@Roanna: Ja ben nu een paar dagen vrij. Nee weten nog niet waar we in januari naar toe gaan, denk toch curacao. Heb ook een hekel aan die nachtdiensten, maar ja hoort bij de zorg he
@ toos, owh jeetje ehj, das echt uber-balen!!
@ beps, tot zo :unibrow:
@ filiz, mooi is dat!! heb je al gebeld waar ze blijven??
@ antonie, wat doe jij dan??
@ roanna, scheelt wel dat JIJ het dan NIET hoeft op te ruimen… zou helemaal lekker zijn dan…
ikke ga nog ff verder met de foto’s en de filmpjes en pffffff
Filiz,hadden ze niet even kunnen bellen dan?
Roanna,eet smakelijk.
Ik ook toegang op internet op het werk zolang het niet te gek wordt natuurlijk.
Ja precies, is bij mij ook zo… Als er klanten zitten dan kan ik moeilijk op msn gaan zitten enzo… :lol:
Ik ga achter de pannen, dus tot laterssssss. Eet smakelijk voor straks
ik help mee in de ontwikkelink van mobiele telefoons, draadloos internet , kabel tv en nog wat van dat soort dingen.
Dus de ene keer kan ik tijden achter een p.c zitten, maar kan net zo goed tijden met soldeerbouten e.d aan de gang moeten.