Turkish Tea Time deel 63

antonie- ok, op die manier, ja reclames zijn irri!

@ rodemi- water is ook wel lekker hoor, maar asl je dan ineens hoort over choco met slagroom weet ik wel wat ik leiver zou drinken nu;)

@ Antonieq - zal het eens proberen -als het zo goed werkt ben ik er zeker voor in!!

@ Brenniej Niet ziek worden - neem alcohol!!

en volgens mij kijkt iedereen wel stiekum naar *dols

wow brenniej. dat is veel achter elkaar! gelukkig nog nooit gehad, zou helemaal moe zijn erna!

@ Rodemi: hahaha alcohol!!!:D:D hou ik niet zo van!:wink:

@Antonieq
Ze heeft ook een talenknobbel dan als ze tolk is … komt allemaal goed dus!

@Rodemi
Ja ben er even, voor zolang als het duurt. Heb mijn zoontje beloofd dat ie even op de computer mocht in de tijd dat Paul op tv komt. De zijne is namelijk kapot. Baal nu wel van mijn belofte want is hier nu veel te gezellig.
Idols … zooooooo lachen af en toe. Dat ze zelf niet snappen dat ze beter in de badkamer hadden kunnen blijven zingen.

@Seray
Hij werkt bij de AID, kwam bij het nieuws een stukje over controles van veevervoer. Daarbij zag je hem aan het werk. Mocht je straks het nieuws nog zien op RTL4 dan is hij degene die aan het schrijven is. In de auto zit hij achter het stuur, heeft een witte jas aan.

Uuhhh weet ik zeker dat iki nog verder Id*ls wil kijken!! als ik dit hooor!! hahaha

Ik drink bijna nooit dus je snapt em zeker al
na 2 roseetjes lig ik om!!!

@ Seray: ikke ben er ook moe van moet ik zeggen…hahaha me ogen tranen nog steeds!

Marion2 - Zorg dat er altijd genoeg pc’s zijn
je weet maar nooit…

@ marion - ok, als ik het nieuws nog zie dan zal ik ff opletten!

@ brenniej - kan me voorstellen! tissue nodig voor de tranen;) maar ben je verkouden aan het worden of kwam het uit het nieuws?

mmm volgens mij ligt ze dubbel van het lachen om idols

@ Seray; nee ik ben egt verkouden aan het worden!.. Baah…hoesten…snotteren…niezen…bah bah…hopelijk zet het niet door!

@Antonieq
Klopt die reclames zijn irri … val er altijd bij in slaap :wink:

@idols
Kijk altijd alleen maar de voorrondes, voor de rest valt er weinig meer te lachen. Vind Expeditie Robinson en dat soort programma’s veel leuker om naar te kijken.

@Brenniej
Jeetje dat zijn een hoop niesjes. Volgens mij mag je daar mee in het guiness book of records.

@Rodemi
Lekker alcohol. Heeft alleen een groot nadeel. Ik kan er niet zo goed tegen :puke:

En nu … verplicht tv kijken ander krijg ik straf :finger:

Heb je genoeg tissues - wordt een lekker nachtje dan met dat gesnotter

@ brenniej- oh dat is minder, hopelijk zet het niet door dan, oh en sorry zag dat ik het niet helemaal goed had neergezet in me post, be nmet teveel dingen tegelijk bezig, askim op msn en het denken gaat gelijk weer helemaal mis;)

@ marion- tv kijkse!

pfff…jaaa…sjonge…me moeder kwam net gewoon naar boven hahaha…
wat is er aan de hand…we hebben er nu vrselijk om gelachen!!
nouuuu das is tog niet gewoon meer!!! hahaha

16 keer…

ga er ook van tussen - kom zo nog wel even kijken wie er is - doeidoei

@ Seray: geeft niet!!:D…lekker met askim kletsen!!..Ikke kreeg een lief smsje…dat die me over een uurtje belt…omdat die weet dat ik dan lekker slaap!!!:smiley:
de schat!!!:smiley:

brenniej, je moeder zal ook wel gedacht hebben, wat gebeurt daar?! hihi