Ik zal niet zeggen dat mijn turks perfect is want dat is het bij lange na niet.
Maar het is wel voldoende om mensen die de betekennis van een paar woordjes, zinnetjes willen weten op weg te helpen.
En ik ben geen offiele tolk, dus ik vindt dat ik er dan nooit geld voor mag vragen
:D:D:D:D Ben ik aan het bijlezen … zijn jullie even spontaan aan het bevallen met zijn allen. Verliep vlotjes allemaal of niet? Niemand ingescheurd of geknipt ;)?
Gefeliciteerd allemaal met het nieuwe deel!!!
BLOEM IS INMIDDELS OOK GELAND EN UITGEKNUFD MET BEPS!!!
En vanavond dus het televisiedebuut van onze vriend! Was grappig om te zien. En moet zeggen … hij zag er goed uit op tv.
@Antoniej
Als je vrouw net zo goed nederlands praat als jij turks is ze zo in Nederland.
Zit er bij de gloeilampenclub in Turkije niet toevallig eentje bij die met pensioen gaat? Hoef je in ieder geval geen 25 jaar meer te wachten.
@Brenniej
Werken valt altijd tegen na de vakantie. Heb ik al na een weekje, mijn lijf is thuis maar mijn kop zit ook nog steeds daar. Laat staan als je 6 weken daar bent geweest en ook nog een vriend daar achter moet laten.
@Filiz
Voor ik het weer vergeet te zeggen … mooie foto, je avatar!
Was je weer naar Salsa of voor de carnaval? Lekker uit eten, en dan volgende weer weer. In ieder geval veel plezier!
De verjaardag … beetje rustig, was zo ongeveer als eerste daar.
@Rodemi
Is erg rugpijn, heb er jaren geleden ook veel last van gehad. Moet het afkloppen maar de laatste tijd mag ik niet klagen. Kan ook niet lang op mijn buik liggen, krijg er dan meteen last van. En slapen kan ik alleen maar op mijn zij. Lastig als je dan per ongeluk ‘verkeerd’ in slaap valt. Zit je weer dagen met de gebakken peren.
ze is pas net twee maanden aan de gang, maar ik geloof dat het wel goed komt.
Ze is beedigd vertaalster engels-turks ( en andersom) dat is al een goed voordeel .
hee gezellig marion2 dat je er weer bent!
Ach als je hier gezellig kletst gaat het wel af en toe voor de openhaard staan beetje lachen om idols ach dan komt het wel goed
Idols kijk ik niet , ik heb iets tegen commercieele zenders.
Kijk ik nooit naar.
Als er al een leuk programma op zo’n zender is kijk ik het later via DVD
Ik kijk bijna nooit tv -maar de voorrondes van *dols vind ik leuk!_ hoe erg kun je jezelf voor gek zetten. Ik vind het tijd worden voor een ander drankje… maar ik mag niet want ik heb pijnstillers ingenomen.
ik heb afgelopen twee weken aan de diclofinac gezeten,
s’avonds een borreltje erbij, ondanks dat dat afgeraden word,
en dan 's nacht heeeel goed slapen