Turkish Tea Time deel 63

Ik alweer druk…geen tijd om bij te lezen…maar wil jullie dit toch niet onthouden

http://www.destentor.nl/epevaassen/2145209/Vlag-in-top-voor-Hermina-Prijs-100-uit-Vaassen.ece#reactie

voor iedereen werkse en tot straks

mogguh dames
nu eens op dezelfde tijd

bedje is zo ruk hiero…
om 6 uur plassen en toen kwam ik mammie tegen die moest gaan werken… vroeg ze op ik in het grote bed wilde :eek:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
hihih… merkte alleen dat het bed niet meer zo groot was als vrougahhh, maar toch nog ff doorgeslapen

niet zo stil, de weg langs het huis, geiser, koelkast… mn gedachtes
anyway
moet echt nodig wat warmere kleren (en ondergoed en SOKKEN!!) tevoorschijn halen en mn bankzaken doen en mn spullen ordenen en mn post doorkijken

dus ik ga strax wat doen (en de honden uitlaten, vaatwasser uitpakken, was ophangen was erin doen, en boodschappen)
ben ik nou een behulpzame kostganger?? ppfff ik hoop et
zal vanaaf maar weer verder gaan met de foto’s denk ik… kan niet wachten, maar ja…

@ viva :wub: owhhhh wat lieffff!!
jouw omaatje! :kus:

@ vivaturkije - Nog gefeliciteerd met je oma - ze ziet er nog kwiek uit hoor! leuk

@ Bloem - wij kennen elkaar nog niet - heb wel veel van je verhalen gelezen - succes met al het werk vandaag

@bloem…jawel…heel behulpzaam…vind het een hele waslijst wat je gaat doen!!

@marion…gezellie…koffie met vriendin…

ikke…nu koffie met oma :wink:

:ninja:
@Bloemmie: Ik zoek zo’n kostgangster hihi

@viva…leuk artikel en leuke foto ook…!!:smiley:

okey
beschuit met kaas en pindakaas naar binnen
thee op

ikke aan het werk (en op zoek naar sokken!!)

@ beps, ja i know, maar waar moeten de logeerpubers dan logeren?? :unibrow:

Ga er even tussenuit. Avondeten vast klaarmaken, krijg vanmiddag bezoek. tot later

viva : is dat jouw oma ? Ze ziet er echt nog erg goed uit voor haar 100 jaar! :nod: Mooie dame !

rodemi : kook ze !

bloem : zo te zien ga je je iet vervelen vandaag ! :smiley:

NIET dus

meiden ben bijgelezen…
ja is mijn oma…daar was ik dus zaterdag, dit is het bericht wat in de krant staat/komt. maar nu al te lezen op het internet.

voor de rest weinig nieuws … weer afspraken niet nagekomen op het werk…ik krijg er een kind van echt…
hihihihihi…

@Viva: Lief omaatje…echt… En dat van dat kind krijgen,…denk niet dat jouw hubbie dat geloofd: Schat ik ben zwanger, maar dat komt omdat het zo klote gaat op het werk en daar krijg ik nou een kind van :lol:

@Bloem: Punt…das waar haha

Beps…hihihihi…arme hubs…nee echt je krijgt er wat van…vandaag zeggen ze dit, morgen zeggen ze dat. en ondertussen gebeurd er niets.

Viva: Hihi, ja he, arme hubben van ons!!! En ik snap jehoor, zou er ook spontaan van gaan bevallen denk ik!!! :hihi:

Ben er mee weg voor een uurtje of zo ! Ga samen met collega’s een glas drinken (hadden ze nog tegoed voor mijn verjaardag) ! :wink:

En iets eten erbij natuurlijk ! Tot straks ! :dag:

@ viva, nog steeds trouble?? juk

pffff tis toch niet echt het insektenseizoen, maar kan iemand die werkbij een mep geven??
was opgehangen, nieuwe draait, vaatwasser leeg, honden frisse neus, ikke ook
cd kei-hard aan :smiley: lang leve de luxe stereo… snap d’r nix van, maar kan nog net een cd’tje opzetten
ikke ga es ff mn post uitzoeken :dag:

Bloem,zal wel een berg zijn die post of niet…

Viva,wat een lieve oma en ze ziet er nog goed uit …

Pfff zie eindelijk de eerste stapel wat slinken zeg…