goede morgen…ike vroeg uit de veren…d8 dat ik school had…blijkt de maandag alleen voor de instromers te zijn…voor niks vroeg opgestaan…en ook nog moeten krabben vanmorgen…!!
@beppie…verslapen…kan zo vervelend zijn!! wel een mega plakje weten te bemachtigen…das dan toch weer mooi
@marion…vervelend van de internetverbinding!!
@bloem…jij hebt voorlopig nog wel wat te doen met de foto’s
@Kaylo
Dan hebben jullie echt geluk gehad zeg!
Heb het ook eens gehad met de friteuse, die stond nog af te koelen op de kookplaat. Alles uit, was er ook eentje zo leuk om met de knopjes te gaan spelen. Gelukkig was ik in de buurt en was de schade beperkt.
@Beps
Was een grapje hoor, geloof best dat die bladeren overlast kunnen bezorgen.
@Antonieq
Das een meevaller dat ie niet geblokkeerd is. Kan je tussendoor ook lekker mee beppen. Bij mij op het werk doet. Bij mijn op het werk is ie ook niet geblokkeerd maar werk niet zoveel uren dus maak er eigenlijk zelden gebruik van.
@Filiz
Weer voor niets opgestaan en ook nog moeten krabben!
@Rodemi
Ik ben vandaag ook een ouderwetse huisvrouw
@ Marion2 Ha gezellig ben ik niet alleen vandaag!
Verveel me een beetje en heb net een gesprek gehad met iemand die zijn rekening (nog) niet kan betalen. Ik ben gastouder dus je moet zelf achter je geld aan en dat is soms best lastig…
Oh dan is het een makkie voor je! Ach ze zijn meestal wel lief alleen bij het opstaan vliegen ze elkaar gelijk in de haren. Ze zijn idd met configuratie bezig.
@ Bep hoe is het met jouw rug?
@ Antonieq hoe gaat het op je werk?
@ Marion2 Hoop dat ik morgen meer duidelijkheid heb wanneer ik mijn geld krijg ik ben onderhand blut…