Turkish Tea Time deel 63

:slapen: :drugged::slapen:

@Antonie: Sterkte weer vandaag. Zal cker tegenvallen hihi

Goede morgen Beppie,

t’is nog donker buiten… en koud brrrr

Goedenorgen allemaal,

Pfff wel weer even wennen hoor om zo vroeg me bedje uit te komen,nog donker buiten…

Bloem,nog een cd kunnen vinden ?

Seray,nogmaals succes vandaag.

Antonie,jij ook succes met werken na 2 weken ziektewet…

En voor allemaal een fijne dag…

TRL: Ook jij sterkte vandaag… pfff valt idd altijd tegen, de eerste dag na de vakantie… :kus:

Zo ik ga, hopelijk een lekker plekje op het werk, zodat ik regelmatig langs kan komen
:dag:

Weer op het werk ff bijgekletst en nu de achterstanden wegwerken,ligt een beste stapel dus zal vandaag niet veel langs komen…

Giga plek, dus tot straks…

@Kaylo: hoest nou???

Goeiemlorgen iedereen !

Lijstje nog even mee :**WW-meeting Utrecht: 18 november - MEETING!!
**Roanna, Toos, Beps, Cyn, Viva, Marion+Nancy, Filiz , Seray , Trl, Bloem, Hans, Miere, MK, Brenniej, Linda

Crazymar: 6 december - Istanbul
Seray: 15 december- Gümbet
Filiz: 19 december - Side

**2008 *******************
Miere en Mar - 28 Januari - Marmaris
Bloem en Beps - Feb-mrt naar Engeland/Monkeyworld
Brenniej: maart - Marmaris 4 evahhh
Beppie & Bloem: april - Istanbul
Cynthia: 8 april - Maleisie
Bloem: mei - Gumbet/ Bodrum 4 evahhh
Seray: 24 mei- Gümbet
Filiz: juni - Side 4 evahh
Seray: 4 juni -Gümbet voor 5 maanden
Kaylo : 16 juni - 7 juli - 3 weken Türgütreis

**2008 ******************

En dan de verjaardagen nog …

23/11 Seray
08/12 Kimbo
13/12 Turkije lover
29/12 MK116 & Bloem29
10/01 Cynthia
22/01 Roanna
24/01 Diamond
08/02 ChrissyP
13/02 Fransijn
14/02 Marion
02/03 Babsch
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
14/05 Besmile
28/06 Toos
25/07 Christina
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo

Proficiat met het nieuwe deel hoor ! Jullie best gedaan zie ik ? :tongue:

Ga wel niet alles bijlezen hoor, beetje veel !

Bloem terug thuis heb ik gezien? Kan je wennen Bloem ?

Beps : gaat iets beter, bedankt ! Begrijp er eigenlijk niet zo veel van hoor ! De scan heeft niks speciaals uitgewezen :question:

De boel schuif nu precies op naar mijn linkerheup. Begrijp er geen snars van :o

beps : is er iets speciaals gebeurd hier ? Als ik zie hoeveel er gekletst is … :unibrow: Is onmogelijk bij te lezen denk ik. Is geleden van donderdag dat ik nog geweest ben.

Weekend druk geweest, veel bezoek gehad, lekker gegeten en gedronken (voor mijn verjaardag nog), dus echt geen tijd gehad. :wacko:

We hebben een nieuwe man erbij: Antonie… Getrouwd met een turkse…
Verder niet echt nee…veel gekletst… Bloemmie thuis, nu aan het stoeien met de foto’s…ik weet het niet meer…

Goedemorgen allemaal

Goede morgen!
Dat is even wennen, nu geen foto zoeken want Bloem is thuis, dus kan meteen beginnen met posten.

@Beps
Verslapen!!! Zo meteen horen we dus bij het nieuws, de treinen tussen A en B hebben vertraging, reden bladeren op de rails. Maar wij weten dus nu de werkelijke reden … hubs ligt dan gewoon TE lekker bij jou in bed.

@Bloem
Rustig aan maar met de foto’s, Keulen en Aken zijn ook niet in 1 dag gebouwd

@TRL
Volle bak dus bij jou … sterkte!

@Kaylo
Is het vervelende bij rugklachten, meestal is er op een foto of scan niet echt iets te zien.
Druk weekend gehad dus, was het wel gezellig?

beps : antonieq ken ik wel, al mee gekletst in vorig deel

marion : weekend was druk maar super-gezellig ! Wel bijna brand gehad in de keuken ! Eigen domme schuld ! :disgust:

Had zaterdagavond raclette gedaan, en mijn toestel daarna op mijn elektrisch kookfornuis gezet (dat op kinderslot was uiteraard). Gistermorgen gaan we douchen, en mijn man komt iets vroeger naar beneden omdat gsm rinkelde. (Vroeger op de morgen was de elektriciteit even uitgevallen en dan durft het fornuis eens op hol te slaan !). Gaat aan en uit ! :disgust:

Hoorde hem opeens van : verd**me ! Geluk gehad ! Bleek het kookfornuis aangeschoten te zijn en mijn raclettetoestel voor de helft gesmolten ! :retard:

Wat een stank en een rook, niet te doen ! Toestelletje is voor het huisvuil nu, maar we hebben geluk gehad. Voor hetzelfde geld stond de boel in de fik ! :teeth:

@Marion: Nee hij was nog optijd, ruimmm gelukkig… Maar vergis je niet in de bladeren…je glijd dan dus door, en daardoor sluiten de wielen ongelijk. Hubs heeft hierdoor een keer een ongeluk gehad met de machine(die als trein ook vervoerd word van A naar B) omdat de remmen niet konden inpakken op de wielen door die sluitage van de bladeren…Iedereen maakt daar gein over, maar het is een RAMP!!!

Valt nie mee dat werken .

Valt me wel mee dat ik op deze site kan, meeste forums worden door bedrijfs IT geblokkeerd

Hihi, Antonie, ook hier gewoon mogelijk. Bij vorige werkplekken ook trouwens…gelukkig…

@Kaylo: Gelukkig dat het goed is afgelopen…moet er niet aan denken!

Hier (nog) niet druk, maar maandag rampendag zou ik zeggen…