Turkish Tea Time deel 63

@ TRL weet het eigenlijk niet
heb er gisteren doorheen gesjeesd op zoek naar die fotocd, maar kon em niet vinden, en mn moeder beweert echt dat ie daar tussen zit, dus nog maar es kijken en anders mag ze em zometeen zelf gaan zoeken :smiley:

yes!!
got it!! :smiley:

Goede middag dames,

Ben al enkele maanden te vinden op WW bij de raadfoto’s, daar is het wat rustig geworden de laatste tijd.
Zou het leuk vinden om hier ook af en toe wat mee te kletsen.

Ik ben Mari… en al tig jaren gelukkig getrouwd met Fran…
We hebben een zoon en dochter en inmiddels een schoonzoon en schoondochter en tot ons groot plezier 2 heerlijke kleinzonen.

Sinds een paar jaar werk ik niet meer buitenshuis, maar om te zeggen dat ik nu een huisvrouw ben??? Is maar net hoe je dat woord interpreteerd.

We zijn dol op reizen en doen dat zeer regelmatig. Zijn nu druk aan het zoeken naar een mooie rondreis voor de saaie en koude maand februari.
We hebben een brede interesse op reisgebied, ik zal in mijn leven tijd te kort komen om dat hele wensenlijstje af te werken. Maar we doen ons best en genieten van elke dag.
Naar Turkije ben ik 2x geweest, maar heb nog lang niet genoeg gezien daar. Door de raadfoto’s weet ik inmiddels dat er nog veel meer is dan strand en zon.

Goed bezig dame!!!

Hier zoo f-ing drukkkk

@marifan…welkom hier…gewoon lkkr meekletsen…hoe meer zielen hoe meer vreugde:D

@bloem…gevonden…goedzo!!

@beppie…just an other manic monday zullen we zeggen

@kaylo…fijne lunch met je collega’s

He Mari, welkom ook hier… en gezellig dat je mee kletsen wilt!!!

Welkom Mari

Mari, welkom hier…

Bloem,dus je mams had toch gelijk dat die er tussen zat…

Haha, Bloem(en ik dus ook gister) heeft duidelijk een zoek probleem(usb-stick, cd, ikke mn croc…) haha

Bedankt dames en heer voor het welkom.

@Viva net het stukje over oma gelezen. Heerlijk toch zo’n bijdehandje en dol op kipcorn :smiley:

@Mari,

zat net die foto te bekijken, die nog niemand heeft geraden.
Is echt moeilijk.

@Antonie, van Turkije bedoel je ? Ben er ook nog nooit geweest, gewoon gevonden op een foto site.

@Mari,
ja die zwembad-achtige foto.

Ankara heeft tig zwembaden, vindt maar eens de goeie

Succes Antonie, gewoon raden , zoveel je wilt:evil:

Ok, vooruit.

Zal eens gaan bedenken waar het zou kunnen zijn

zo iedereen aan het eten ipv ons ‘lastig vallen’ :lol:

Ik ga zo eten, eens kijken wat er op het menu staat in de kantine…

Net de Ind gebeld,maar ze hadden de papieren nog niet binnen,moest volgende week maar terug bellen.En het kan wel 8 weken duren voordat ze een beslissing nemen…Pffff en wat een chagrijnige lui zeg aan de telefoon…

@ marifran, ehhjjjj welkom hiero
tis zo’n gezellige boel he? en we zijn allemaal turkije gek, maar ook niet turkije-idioten zijn welkom
gezwelli

@ beps, ikke heb geen zoek probleem… een vind-probleem :smiley:

@ Marifran, ook welkom Ik struin hier ook nog niet zo lang rond, tis erg gezellig hiero

@ trlover - moed houden!!!

voor iedereen die nog moet eten - eet smakelijk

@Trlover,

gewoon morgen weer bellen.
Zij , bij de IND, moeten gek worden van jou …jij niet van hen.