@ Roanna, lach me niet uit!!
Anders moet je voor straf m’n bloesjes strijken, heb ik nl. geen zin in!!
het lijkt een stuk minder populair in turkije de laatste paar maanden.
Vroeger kon ik 20 uur per dag wel iemand tegenkomen.
Nu mag ik blij zijn als ik 1 iemand op een dag tref.
Is sinds Live Messenger erger geworden
@Miere: Zou niet durven hoor Mar. Ik lach je juist toe. :unibrow: Kom maar op met die bloesjes. Heb die van mij vanmiddag al staan strijken met de sloven erbij, die ik normaal niet strijk. ![]()
@ antonie,ik merk juist dat ze allemaal 24 uur per dag online zijn van 1 nov t/m 1 april… en daarna idd nooit!!
@Bloem: Ja, momenteel gaat het goed met de F1. Ik heb dus die medicijnen een dag of 2 ingenomen, daarna nog een keer geweest (vast) en nu al sinds gister… nog niet. Maar ik denk en hoop echt, dat het nu over is. Neem ze voor de zekerheid wel mee naar de meeting. ![]()
kan best wel eens zijn wat jij zegt .
Men zal in de warme tijden trouwens wel weinig zin hebben om achter de p.c te zitten.
Weet ook dat laatste jaar ongeveer heel veel bazen msn op het werk verboden hebben.
@Roanna,
F1 van H3rb@l1fe ?
@ Roanna, nou, ik heb er geen zin meer in, heb op werk nog wel wat net spul liggen, kan ik morgen nog wel an. (Voor de nieuwkomers, Roa en ik werken voor dezelfde werkgever, maar wel op hele verschillende lokaties, maar we hebben alletwee elke week hetzelfde probleem met werkkleren strijken)
Nou, volgens mij komt het gewoon omdat de meesten 's winters niet werken, en dan dus veel meer tijd hebben.
@Antonieq: Ik weet niet of je alles vorige week meegekregen hebt, maar ik was een hele tijd aan de race en heb dus adviezen van een paar forummembers gekregen en een daarvan had geholpen tot nu toe.
Niet van Herb***fe. Gewoon in overleg met de apotheker iets gekocht. (Loperamide)
@ Bloem, kijk ff bij de meeting alsjeblieft?? Wat zijn jullie plannen?
zo dames en heer ik ga me bedje opzoeken,morgen mag ik weer werken en verwacht dat alles is blijven liggen of tenminste het meeste dan…Maar ja heb ik in ieder geval wat te doen…
Weltrusten allemaal
@ antonie, weet wel cker dat het komt omdat ze gewoon moeten werken en dan te druk zijn! tenminste mijn vrienden wel…
@ miere… ik ga ff switchen
@ TRL zal wel tegenvallen… werk ze
@Trl: Slaap lekker en werkse morgen weer. ![]()
De vrienden die ik heb zijn in twee duidelijke groepen te verdelen.
1 groep die 5 tot soms 7 dagen in de week een soort van kantoorbaan hebben.
1 groep die universiteits studenten zijn , meeste daarvan werken buiten school tijden .
@Filiz
Dacht dat je ze nog nooit ontmoet had. Is idd heel raar dat ze dan nu pas met commentaar komen.
@TRL
Welterusten en jij ook succes met werken morgen. Zal weer even tegenvallen na de vakantie.
@ antonie, dat zijn idd andere mensen dan die ik (en de meeste ) ken… die werken 7 dagen in de week van s’ ochtends vroeg tot 's avonds laat van 1 april tot 1 nov en daarna doen ze weinig, mits ze niet in het leger zitten…
ppff schaatsen is weer spannend hoor… gisteren een x aantal wereldrecords gesneuvelt cq ge-evenaard en nu gaat het ook hardddddd
goedeavond allemaal
Roanna…lekker bij de grote M gegeten
Bloem…fijn meis…weer thuis…pot, bed, water en usb alles weer op zijn plekje
Tlr…morgen weer op kantoor, werkse meissie
Antonieq…al weer shag om te roken
Mierre…ach morgen weer een dag om te strijken
ikke lekker film gehuurd en gekeken, maar jeeetje wat koud vandaag.
St.Maarten, heb hier ook de kinderen al aan de deur gehad.
Zo ikke naar bed…voor iedereen welterusten…