Turkish Tea Time deel 63

@Bloem,

goed dat dat ding weer teruig is , ik had al zo’n vermoeden omdat ikzelf ook altijd de neiging heb om zoiets ff snel weg te stoppen om het maar niet te vergeten .

@Mar en Mar :confused: … maar goed dat Marion niet een verkorte naam heeft anders was het helemaal nie meer te overzien :smiley:

@Seray,

d.j is leuk , maar ik was niet zoiets als die lui die je op t.v wel eens ziet met die poing poing muziek

@ antonie… tja… en dan weten wij van elkaar ook nog de echte namen! en tja… das nog verwarrender

en die stick is echt mini, daarom heb ik er echt een speciaal vakje voor, daarom dacht ik em echt kwijt te zijn, omdat ie daar niet zat

@Bloem
:D:D:D had je ooit gedacht dat je nog blij zou zijn met een wc-pot?

@Bloemmie: de helft is op, vervelend, moeten hubbie en ik al die mini’s zelluf opeten haha!!!
@Antonie: Ik zei vanmorgen al dat ze eerst als ze thuis was in de rugding moest kijken,… maar ja, jij kent Bloem nog niet haha!!!

Nou goed,… hier alle rust… nu ff nietsen zo naar bed en dan weet ik hopelijk niets meer tot morgen 5.30!

@Beps
Bewaar je de mini’s lekker voor het volgend weekend. Kreeg je toch bezoek of meen ik dat maar?

@ antonie- maakt niet uit wat voor muziek je draait, maar vind het djen op zich gewoon super, zien hoe mensen reageren op de muziek die jij uitkiest om te draaien, zorgen dat de nummers goed overlopen enz.

@ beps, tja…
@ marion: ikke ben altijd errug blij met een pot… het liefste schoon en niet-bezet en in de buurt… sinds mn 14e heb ik dat al, dusseuhm… nix nieuws daar

ik ga lekker slapen, welterusten allemaal en tot morgenavond

Ja hoor ik ben er, probeer een beetje te msn-en, maar iedere x: one moment please, be back, grrrrrrrrr

Seray,weltrusten en veel succes morgen bij je nieuwe baan

truste!!

@ mierre, klinkt bekend

@Seray
SUCCES MORGEN!! En voor nu welterusten!

*Ja, zitten ze je roepen, buzzer enzo, en vervolgens hebben ze geen tijd. *
@Bloem, jeweetwel uit de X-bar

@Miere
Pak ze lekker terug. Als ze gaan roepen ben jij ‘one moment’ weg!

@Seray welterusten,

@Miere,

ik gebruik MSN zo weinig mogelijk op 1 of andere mannier krijg je altijd bijgedachten als je met je lief via dat programma praat.
Zegt hij/zij een paar seconden niks denk je dat er met een ander gepraat wordt of ofdat je genegeerd wordt en dan blijkt , zoals te vaak met msn, dat jou berichten niet zijn aangekomen aan de andere kant . Met alle miscommunicatieve gevolgen vandien.

@Seray: Slaap lekker en inderdaad ook namens mij heel veel succes bij je nieuwe baan.

@Bloem: Geen dank en graag gedaan weer hoor! :thumbsup: Ben blij dat je weer goed en wel bent thuis gekomen en dat de reis goed verlopen is.

Zo, dat was weer ff lekker. Gewoon een Happy Mea* en ik ben weer blij en vol.

@Bep: Ik heb ook nog een half zakje nougaatjes over. Die lust ik toevallig ook, dus zullen hier ook wel opkomen. :o

@Miere: Proberen te MSNen? Ik ben er anders wel hoor. :paranoid: Oh, je bedoelt mij niet! :wink: Wel vervelend dan he, dat ze je niet even antwoorden?

@seray…slaap lkkr en succes morgen!!

@lle…nogmaals…jullie zijn allemaal schatten

@marion…het is niet de eerste keer dat ik ze zie…2 jaar terug heb ik ze ook ontmoet…bovendien heeft schoonmamz ook deze hele zomer voor me gewassen…tja vind het zelf ook allemaal raar klinken

Hoho, ff voor de duidelijkheid, gewoon een vriend hoor, geen askim van mij!!

@Miere: :lol:

@ miere, ja bekend
@ roanna, liefffff
gaat ie weer met de F1?

@ antonie, absoluut, maar om zo met je vrienden uit turkije te kletsen is wel ideaal…