goed dat dat ding weer teruig is , ik had al zo’n vermoeden omdat ikzelf ook altijd de neiging heb om zoiets ff snel weg te stoppen om het maar niet te vergeten .
@Mar en Mar … maar goed dat Marion niet een verkorte naam heeft anders was het helemaal nie meer te overzien
@Bloemmie: de helft is op, vervelend, moeten hubbie en ik al die mini’s zelluf opeten haha!!! @Antonie: Ik zei vanmorgen al dat ze eerst als ze thuis was in de rugding moest kijken,… maar ja, jij kent Bloem nog niet haha!!!
Nou goed,… hier alle rust… nu ff nietsen zo naar bed en dan weet ik hopelijk niets meer tot morgen 5.30!
@ antonie- maakt niet uit wat voor muziek je draait, maar vind het djen op zich gewoon super, zien hoe mensen reageren op de muziek die jij uitkiest om te draaien, zorgen dat de nummers goed overlopen enz.
@ beps, tja…
@ marion: ikke ben altijd errug blij met een pot… het liefste schoon en niet-bezet en in de buurt… sinds mn 14e heb ik dat al, dusseuhm… nix nieuws daar
ik gebruik MSN zo weinig mogelijk op 1 of andere mannier krijg je altijd bijgedachten als je met je lief via dat programma praat.
Zegt hij/zij een paar seconden niks denk je dat er met een ander gepraat wordt of ofdat je genegeerd wordt en dan blijkt , zoals te vaak met msn, dat jou berichten niet zijn aangekomen aan de andere kant . Met alle miscommunicatieve gevolgen vandien.
@marion…het is niet de eerste keer dat ik ze zie…2 jaar terug heb ik ze ook ontmoet…bovendien heeft schoonmamz ook deze hele zomer voor me gewassen…tja vind het zelf ook allemaal raar klinken