ok heb hem aangepast
@Trlover ,
ik durf het bijna niet te vragen :redface:,
maar je hebt Marmaris i.p.v Istanbul in het lijstje gezet
@ bloem- wat en leuke verrassing dat je ouders ook op het vliegveld waren! hoe is het om weer hier in NL te zijn? en wat balen van je usb stick, hopelijk komt ie weer boven water!
@ filiz- wat een rotsituatie zeg, wat moeilijk voor jullie beiden dat zijn ouders er niet happy mee zijn, ik hoop dat er een oplossing voor te vinden is waar jullie allemaal happy mee zijn, hopelijk pakt het in december goed voor jullie uit! spannend en sterkte:kus:
oja en ik ga ook 2 weken
@ beppie- heerlijk bloem opgehaald! maar wat was dat met je rug? hoe gaat het nu dan?
@ viva- beetje bijgekomen van gister, wel leuk om familieleden weer te zien en te spreken die je al zo lang nit gezien hebt
@ toos, zware nachtdienst achter de rug, verveldn lijkt me dat om zo te moeten vechten tegen de slaap
@ cyn - lekker geshopt:D en mooie camera!en lekker gewokt( of nog aan het wokken nu…;))
@ roanna- lekker wezen maccen? en nog getrakteerd door hubs ook, wat lief:D
@ antonie- ik heb 3 banen, elke zaterdagavond in de kroeg, 1 bij het gelred*me tijdens voetbalwedstrijden en evenemente en per morgen een baan op de klantenservice van een telefoonprovide, dus vandaar de rare werktijden:)
@bloem: welkom thuis
@ Seray - dat was beppie niet - dat was ikke
werktijden zij beetje lastig , maar werk zelf lijkt me wel leuk.
Werken bij G’dome lijkt me ook wel iets.
Ik heb zelf ruim 10 jaar als DJ in een kroeg gewerkt.
Telefoniste lijkt me iets minder leuk
nou moet tie goed zijn
WW-meeting Utrecht: 18 november - MEETING!!
Roanna, Toos, Beps, Cyn, Viva, Marion+Nancy, Filiz , Seray , Trl, Bloem, Hans, Miere, MK, Brenniej, Linda
Crazymar: 6 december - Istanbul
Seray: 15 december- Gümbet
Filiz: 19 december - Side
**2008 *******************
Miere en Mar - 28 Januari - Marmaris
Bloem en Beps - Feb-mrt naar Engeland/Monkeyworld
Brenniej: maart - Marmaris 4 evahhh
Beppie & Bloem: april - Istanbul
Cynthia: 8 april - Maleisie
Bloem: mei - Gumbet/ Bodrum 4 evahhh
Seray: 24 mei- Gümbet
Filiz: juni - Side 4 evahh
Seray: 4 juni -Gümbet voor 5 maanden
Kaylo : 16 juni - 7 juli - 3 weken Türgütreis
**2008 ******************
En dan de verjaardagen nog …
23/11 Seray
08/12 Kimbo
13/12 Turkije lover
29/12 MK116 & Bloem29
10/01 Cynthia
22/01 Roanna
24/01 Diamond
08/02 ChrissyP
13/02 Fransijn
14/02 Marion
02/03 Babsch
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
14/05 Besmile
28/06 Toos
25/07 Christina
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
09/11 Kaylo
Antonieq, het lijstje klopt wel hoor, ik ga idd 6 dec. naar Istanbul en 28 januari samen met Miere naar Marmaris! Crazymar en Mar zijn allebei ikke hihi. Soms een beetje verwarrend idd, want Miere wordt ook weleens Mar genoemd, pfff t wordt steeds ingewikkelder geloof ik. Miere is dus Mar en Crazymar is ook Mar…eh, snap je het nog??
@ rodemi- nee weet dat jij ook last van je rug had, maar beppie is van de week door haar rug gegaan, dus vandaar
@ antonie- ook leuk zeg als dj, en de baan bij de klantenservice is ook niet mijn droombaan, maar door omstandigheden heb ik deze baan aangenomen en het is maar t/m mei
*@Crazy, hihihi *:lol: :slywink:
![]()
jippie heb mn usb stick terug!!
hij zat niet in mn backpack hoor, maar had em op een onmogelijke plek gestopt (duh!! anders was ik em nie kwijt geweest) maar zat in mn broekzak
nu alle foto’s dus bij mekaar en compleet
bezig met alles bijelkaar zetten: heel karwei
wel opgelucht dat mn stick weer terug is!!
@Rodemi: Ik heb een chronisch rugding… loop al maanden bij de chiropraktor, maar het is nu uit te houden. Stap ik verkeerd een stoepje af kan het giga mis zijn! Heb getorst mn bekken/onderrug verdraaid… een pijnlijk probleempje…
@Seray: het gaat goed. Als ik rustig beweeg geen probleem. Alleen plotseling van houding veranderen gaat niet lekker!!!
Good evening ladies and gentleman!!!
Ikke ben ook weer thuis, buikje volgegeten aan uiensoep en pannenkoek. Morgen nog even naar de verjaardag van het buurmeisje en dan zitten ze er voorlopig weer op.
@Sint Maarten
Geloof dat hier in het dorp de kinderen ook langs de deuren gaan de laatste jaren. Maar wij merken er hier achteraf niets van. Hier komen ze alleen met de collectebus.
@Filiz
Gaat spannend worden in december. Zowieso altijd spannend het 1e bezoek aan je toekomstige schoonouders en al helemaal als je weet dat ze het niet eens zijn met jullie relatie.
@ bloem - wat fijn dat de usb weer terecht is!
@ beppie- dus het is erg opletten wat je doet! gelukkig dat het nu wel weer beter gaat
@ brenniej, roanna en mk: bedankt voor de lieve wensen
@ seray, was idd erg gek om mn ouders op dusseldorf te zien en weer met beppie mee te gaan
@ beps, mn vader heeft wel 3x gezegd dat de lahmachun zo lekker was, maar dat ie wilde dat ie de aardappeltjes genomen had… was hun avondmaal (half 4 weggegaan) hihi… ik proef een nieuwe turkije-keuken-verslaafde ![]()
@ NL, tja… beetje koud he?? beetje kill en regen enzo…
had echt weinig was. salade gegeten, bij broer op bezoek geweest (baileys!! :D) hondjes knuffelen…!!
@ marion - lekker pannekoeken gegeten, die zou ik nu ook wel lusten:D maar je hebt veel verjaardagen gehad de laatste tijd, wel gezellig
Bloem,gelukkig voor je dat je je usb stick terug heb…Ben blij voor je.Hoe gaat het met je al weer gewend???
Beps,sterkte met je rug,dat had ik ff gemist
@ beppie al kinderen aan de deur gehad? kun je je snoep een beetje kwijt??
@Bloem
Mooi dat ie terecht is!!!
Hey … das gezellig, de marren zijn er ook weer bij vanavond :D!!
tja wennen…??
nee…
journaal is lekker, wc deur opendoen en gewoon WETEN dat er een pot staat, warm water: no problem, koud water: no problem
water dat drinkbaar is
pc supersnel en mooi enzo
hihi
kachel enzo…
geen hobbelweg