@ viva, slaap lekker schat, kan me voorstellen dat je helemaal geen zin hebt in morgen
tot 10 tellen he :kus:
@ viva, slaap lekker schat, kan me voorstellen dat je helemaal geen zin hebt in morgen
tot 10 tellen he :kus:
@Viva,
shag is weer binnen, ik kan weer verder dampen
Morgen voor mij weer eerste werkdag na twee weken ziek.
Kan eigenlijk niet naar bed komen, maar moet rond 0600 op :drugged:
@bloem: al terug bij je ouders? bevalt t weer in nl?
@antonieq…gelukkig geen rede voor afkickschijningen ![]()
@viva&trl…slaap lkkr
afkicken zou eigenlijk beter geweest zijn.
Ik heb nog maar uiterlijk twee maanden om echt van het roken af te komen.
Ik heb mijn vrouw beloofd om rookvrij met haar verder te gaan, mijn vrouw heeft nog nooit gerookt.
@ linda, ja ben weer bij mn pappie en mammie
met foto’s aan het klooien…
nl is niet per se zo boeiend hoor
tis lekker om de mensen om wie ik geef weer te zien en mn spullen uit te pakken en te genieten van de luxe en vanzelfsprekendheid van dingen en schaatsen te kijken, maar per se NL…
ga van de week shoppen met ma en broodje kroket eten en andere dingen plannen en regelen…
gaat wel goed komen
@ filiz, hoe voel je je nu? nog contact geweest??
Bloem, ga morgen met frisse tegenzin…maar haal mijn schouders overal maar voor op, ik denk dat, dat het beste is.
probeer jij van je jetlag af te komen de komende dagen…hihihi…helemaal van de tijdklok gevallen zo ondertussen…en ff lekker bijslapen na 2 weken slapeloze nachten…zal vreemd zijn weer bij je ouders in je bedje te stappen…
Filiz…in december misschien duidelijk maken met askim, dat dit is wat jullie willen…hoe dan ook, klinkt makkelijk en is moeilijk om te doen…maar het is jullie leven, tegen die tijd gaan we voor je duimen meis.
voor iedereen lekker slapen…en morgen werkse…voor sommige van hier morgen ook nog een lekkere vrije dag.
Truste Viev!
@Antonieq
Is je nicotinegehalte weer wat op peil intussen?
@Linda
Hoest met de computer? Is je zus nog langs geweest?
@Bloem
Wat vond je vader van het broodjes idee? Was ie aangenaam verrast of heb je er nog niet met hem over gesproken?
Krijg de sch**t hier van de internetverbinding. Het ene moment loopt ie als een trein, het andere duurt het een eeuwigheid voordat een post geplaatst wordt of de hele verbinding knalt eruit.
@Marion,
ja nicotine is weer op peil, heb wel ruim anderhalf uur zonder gezeten :paranoid:
Zo meiden, jullie zijn druk geweest, in dat ff… moest gewoon wel bijlezen
Ga nu lekker slappen en morgen weer te werk. Lekker hoor…
@Seray: Laat alles over je heen komen morgen, en het is niet top, maar wel werk!!!
:slaap: lekker allen
Trusten Beppie :slapen:
@marion: zusje is vanmiddag langs geweest wss heb ik vrijdagvond met msn cleaner t al opgelost ze heeft pc verder helemaal opgeschoond, externe harde schijf aangesloten etc, nu maar weer kijken hoe msn t blijft doen
@beps: truste en tot morgen
Weltrusten Viva. En werkse morgen weer he. :finger:
:dag::kus:… Bep ook truste
verschrikkelijk is het als je p.c niet goed werkt en je kunt zelf het niet herstellen
@Antonieq
Troost je, heb vanmiddag ook rookvrije uren gehad op de verjaardag. Mijn schoonvader heeft astma en rook dus niet bij hen. En is de nood erg hoog dan ga ik naar buiten, maar das niet zo gezellig he. Moest toen ik thuiskwam dus ook de schade ff inhalen.
@Beps
Truste :slapen:
@Linda
Mooi dat het opgelost is. Zijn zus en jij nu weer vriendjes ;)?
@marion: heb haar vanavond meegnemomen naar de pizzeria, had nog etensbonnen van werk over
@ viva, heb geen last van jetlag hoor, gisteren was gewoon een lange dag, kan voorkomen, deze kant op valt het wel mee he…
@ marion, nee vreemd genoeg is het woord plannen, wat ga je doen etc nog niet gevallen
mn moeder vroeg wel of ik morgen mee boodschappen ging doen en heb gezegd dat ik tot vrijdag nog nix had, dus ja…
we zien het wel…
we wachten af, weet zelf nog niet hoe en wat, plannen zijn een beetje verandert in 12 uur vliegtuig, dus moet ff kijken wat ik ga doen…
komt goed
ik ga nu igg het huis overhoop halen
heb mn fotos overgezet op pc, tot nu toe 4000, maar er moet ergens hiero in huis nog 1 cd liggen met 2,5 gb, dus nog een foto of 2 a 3 duizend… maar heeft mn ma denk ik te goed opgeborgen ofzo??