Turkish Tea Time deel 63

Veel plezier bij Oma Cynthia.

AZ staat voor …heeel gunstig :smiley:

WOEEEHOEE!!! 1-0 voor az…

veel plezier cyn…

@Antonie: Bloem heeft met Backpack gereist, wereldreis(giga weken rond) doe je neit met een koffer… Die was bij haar ouders, maar de stick heeft 11 weken niet in het backpack gezeten, dus verwacht ze niet dattie daarin zit.

Bloem naar huis, ff om de hoek gekeken, maar het restaurant zit er nog(Bloem in Utrecht op de trein gezet…
Nu een hapje eten…

@Beppie,

ik wist wel dat Bloem op wereldreis was, maar niet dat ze dat als backpacker deed.

Smakkelijk eten alvast .

De meeste mensen die langer reizen, gaan met een backpack… Zag er gister echt veel vanuit Bangkok komen met een kleinere of grotere op de rug…niet een rugzak, maar backpack… Ik zie ook niet hoe je 12 weken op reis gaat, met een koffer…maar goed, mss ben ik anders dan de meeste…

Nou makkelijke hap op. Het weekend bijna voorbij…pffffff gaat zo snelllllll

Klink wel makkelijker ja een backpack i.p.v een , grote , koffer.

Nooit echt over nagedacht zelf.
Ben met camper en auto+caravan paar keer langer onderweg geweest alleen.

Goh ik zou dat echt niet kunnen met zo’n backpack op je rug. Je moet dan echt wel avontuurlijk ingesteld zijn.

Ik wilde toen wel, maar had de moed niet…ben nu giga jaloers, maar erg blij dat ik het van zo dichtbij mag meemaken!!! En ik zal er altijd zijn om haar te steunen waar ik kan… Ohhh ik zou nog wel willen, maar met de weg die je op een bepaald moment bent ingeslagen is het niet zo makkelijk meer om iets dergelijks te ondernemen… Maar goed, dan idd met een backpack(en een man die een deel van mijn bagage kan dragen :lol:)

Ja doen! Je man kan makkelijk 2 backpackken op zijn rug. Maar heel turkije doorreizen is ook al leuk. Zou ik wel willen zonder de backpack. gewoon van hotel naar hotel:):slight_smile:

Rodemi: Ben ouder dan jij…er zijn dingen die je niet meer doet(denk ik)… mss met een camper door de Grand Canyon… Of Route 66 samen afrijden, hubbie en ik… Maar ja, we zien wel… Eerst maar eens kijken wat we komend jaar gaan doen…

En is er bij iedereen al sint maarten begonnen…daar zit ik, met 90 mini lekkers… en normaal pm deze tijd ben ik er al 30 kwijt…NOG NIET 1!!! Pfff dat word snoepen ben ik ban…

Die van mij (de jongste 2) zijn al op weg. Ze hopen op heel veel snoep. Ik ook:)
Ik houd heel erg van snoepen.

wat is Sint Maarten ?

Ik zie en hoor ze al aan de overkant. Hopenlijk komen ze met niet teveel, heb ik ook nog een paar nougatblokjes. :unibrow:

Heel erg zou het niet weten, maar wel dat de kinderen langs de deur gaan een liedje zingen en dan snoep of fruit krijgen. Die van mij willen snoep!!

@Antonieq: Wat precies weet ik niet. Heeft iets met een oud hollandse gewoonte te maken, dacht ik. Komen er kinderen aan de deur met lampionnen en zingen dan een liedje over St-Maarten, de koeien hebben staarten enz, enz en dan is het de bedoeling dat je wat snoep geeft aan die kids.

Hier , in Gelderland,werd zoiets altijd met 3 koningen ( 6 januari) gedaan.
Sint Maarten zal wel district of provincie gebonden zijn dan ?

Nee volgens mij niet. Hier in het midden van het land wordt het ook gedaan.

Geen idee of het streekgebonden is, maar met 3 koningen komen ze inderdaad hier ook aan de deur.

Is Sint Maarten altijd op 11 November of is het de 2e zondag in November ?

Hier is de 11e van de 11e Carnaval voorbereiding .