Turkish Tea Time deel 63

@Cynthia.

ok, gelijkspel mag.

Als AZ zo dadelijk maar wint :smiley:

Wat is bij jullie 11/11 dan??Bij ons Sint Maarten… dan komen er kinderen langs de deur met een lampion en dan zingen ze een liedje, en krijgen ze snoep… :tongue:

Ja, al is mijn halve familie voor Az… maar goed… vandaag mag az wel winnen… :evil:

bij ons opening van het carnavals seizoen…

nog steeds gelijk spel…?

@Filiz,

11-11 Prins Carnaval verkiezingen ?

nee…iedereen gaat naar de stad…komen allemaal limburgse artiesten…en drinken maar!! wordt ook op de limburgse tv uitgezonden…
ach…ik vind er iig niet veel aan

het prinsuitroepen is pas een paar weken voor carnaval…

en…wie gaat winnen…?

Is 2-2 gebleven.

Ben niet ontevreden

Ik wel!!! Eigenlijk mag je gewoon geen punten laten liggen… tegen niemand niet… Maar goed… 1 punt is altijd nog beter dan geen!! Als az dan nog ff wint, dan staat ajax gewoon nog eerste!

@cyn…gelukkig dat jij wel tevreden bent…
@antonieq…minder leuk voor jou…volgende keer beter :wink:

Volgens de NOS was Feyenoord veel beter en dat zeggen ze niet snel daar.
Rommedahl kreeg, zoals ik al dacht, een bal op een gelukkige plek voor de voeten en maakte meteen een doelpunt.

Maar ja , 't is nu afgelopen geen winnaar.

Hup hup voor AZ nu maar :smiley:

Ja!! Ach zolang ajax kampioen word dit seizoen!! :lol:

nou
:tssk:
hebben dus nix gemist als het alleen maar over voetbal gaat :thumbsdown:

anywayyyyssss
wat een bud weer zeg!!
tijd om de volgende reis te plannen
net leuke beps-vakantiefoto’s zitten kijken (ja IK ga op wereldreis, kom terug en ga HAAR vakantiefoto’s bekijken :paranoid:)
ben mn usb stick kwijt (heb hotel al gemaild) ff afwachten of ik em terug krijg… :tssk: had zoveel moeite gedaan om foto’s over te zetten… duim duim dat ik em terugvind/ krijg…

WW-meeting Utrecht: 18 november - MEETING!!
Roanna, Toos, Beps, Cyn, Viva, Marion+Nancy, Filiz , Seray , Trl, Bloem, Hans, Miere, MK, Brenniej, Linda

Seray: 15 december- Gümbet
Filiz: 19 december - Side

**2008 *******************
Miere en Mar - 28 Januari - Marmaris
Bloem en Beps - Feb-mrt naar Engeland/Monkeyworld
Brenniej: maart - Marmaris 4 evahhh
Beppie & Bloem: april - Istanbul
Cynthia: 8 april - Maleisie
Bloem: mei - Gumbet/ Bodrum 4 evahhh
Seray: 24 mei- Gümbet
Filiz: juni - Side 4 evahh
Seray: 4 juni -Gümbet voor 5 maanden
Kaylo : 16 juni - 7 juli - 3 weken Türgütreis

**2008 ******************

En dan de verjaardagen nog …

23/11 Seray
08/12 Kimbo
13/12 Turkije lover
29/12 MK116 & Bloem29
10/01 Cynthia
22/01 Roanna
24/01 Diamond
08/02 ChrissyP
13/02 Fransijn
14/02 Marion
02/03 Babsch
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
14/05 Besmile
28/06 Toos
25/07 Christina
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
09/11 Kaylo

@bloem…wat rot dat je je ubs stick kwijt bent!! hopelijk krijg jem terug gestuurd…!! zou echt vervelend zijn als alle momenten die je hebt vastgelegd opeens weg zouden zijn!!

i know!
op zich niet echt mega ramp
waren de foto’s van *** maar toch… wil die graag hebben en er stonden nog wat andere documenten op… en baal dat ik dat ding kwijt ben…
ma goe…
afwachten
nu op weg naar huis
dus :dag:

@Bloem.

is niet leuk dat de USB stick kwijt is.

Heb je je hele koffer al goed overhoop gehaald, zo’n ding is behoorlijk klein en kan overal tussen zitten.
Ik was 'm ook ooit een keer kwijt , later bleek dat ik 'm in de toilet tas had gestopt wat ik normaal nooit doe.

Bloemmie: jeetje wat vervelend dat je je usb kwijt bent!! dat is wel balen zeg!! Hoop voor jou dat hij terecht komt!! :kus:

@Cyn
Gelijk dus … nog steeds kans om kampioen te worden!

@Bloem
Vervelend dat de USB-stick kwijt is. Gelukkig niet met je eigen foto’s erop. Die van *** kan je altijd nog vragen toch? Hopelijk zit ie ergens goed weg gestopt en komt ie weer tevoorschijn. Zitten zoveel vakjes in een backpack toch?

En nu … op naar de verjaardag. Tot vanavond!!!

:tongue:Mensen, fijne zondag!! Ik ga zo richting oma, en dan vanavond uit eten :smiley:

Marion: ja daarom!!! Als az nou wint of gelijk speelt dan is het nog steeds goed!!

:kus: