@Filiz: Had nog niet bijgelezen…kleine stukjes maar. Eigenlijk “verbaas” ik me vaak over het feit dat je zo weinig hoort over de protesten van de ouders van de jongens… Wij hebben het zo vaak anders gezien! En dus weet ik wat je bedoelt, omdat de jongens toch ‘horen’ in hun cultuur. En die is volgens het boekje
Toch vind ik het niet eerlijk. Ze verwelkomen de meisjes met open armen(want dat moet met gasten) en daarna worden ze verguist!!
Kom vooral met je verhalen, moppermomenten enzo…Ik snap je helemaal!!! Wat vervelend, vooral omdat je net de situatie thuis weer op orde hebt. Maar als jullie voor elkaar gaan, ga ervoor, en probeer de problemen het hoofd te bieden :kus:
@Rodemi: Welkom, alleen omdat jij alles langs de zijlijn volgde weet je wie wij zijn, alleen ik weet niet wie jij bent… Heb wel teruggelezen, alleen ben niet tegengekomen wie je bent. Please stel je zelf ffies voor, wat je doet, hoe je zo met dit alles verweven bent, zodat we het plaatje net zo compleet hebben als jij het met ons hebt…
Hoop dat het snel beter gaat met je rug…ik weet dat dat zoo irri is
@Viva: Goed dat het een fijne dag was…En ja dat is het mooie aan dat soort dagen: Het ontmoeten van ‘verloren’ familie…geniet maar lekker na vandaag
@Marion: Suc7 vanmiddag dan… niet te vroeg heen, kan je weer op tijd naar huis :lol:
@TRL: :tssk: wat raar eigenlijk he, die ouders… geld net als bij Filiz… Ze doen zoo lief, tot blijft dat je wss niet meer weggaat… Bij meisjes dus heel anders dan bij jongens…die hebben het gemaakt in het buitenland, hun kind krijgt het beter dus dan is t goed… Sterkte en ik duim nog steeds dat het visum snel komt!!! :kus:
Oke dan hier komt ie dan Ben rodemi, 38 jaar, getrouwd, 3 kinderen van bijna 15, een van 11 en een meisje van 8 jaar. Vorig jaar voor het eerst naar Turkije, Kusadasi 3 weken lang. Dit jaar vlak bij Fethiye, 2 weken en dat was te kort!
@Beps
Kunnen niet vroeg gaan want het werk moet eerst gedaan, en hub staat nog steeds in zijn uppie, ik durf er zelf nog niet aan. Zal rond een uur of 3 worden denk ik en dan tegen etenstijd gaan we met zijn allen naar het pannenkoekenrestaurant.
Goeiemorgen allemaal, een rustige zondag vandaag, zal volgende week wel anders zijn, hihi. Gisteravond verjaardag van Paps gehad (ja, ik ook verjaardag gisteren) Was de eerste verjaardag waar ik heen ging als “alleenstaande”. Wel vreemd, hoor. Maar het zal wel wennen, zal wel moeten. Iedereen een fijne zondag XX Mar
Dit jaar vond ik zo leuk op vakantie, het contact met turkse mensen was directer.
Vooral gesprekken met handen en voeten vind ik erg leuk haha. Dus volgend jaar weer. T is de meest lekkere verslaving die ik ken!
Ach de was kan morgen ook nog. Ik heb de tijd aan mezelf…
Zo, ben weer uitgeslapen, dus kan mijn bed verkopen. Heb heel slecht geslapen, ondanks mijn pilleke. Ik denk, dat ik al te moe was en zodoende te slaap niet kon vatten. Maargoed, ik heb nu de hele dag om bij te komen en doe het ook lekker rustig aan.
Bep en Bloem ook weer thuis en wat leuk te lezen over die aankomst op Dusseldorf. Wat een verrassing. Nog een fijne dag Bep/hubs en Bloem vandaag. Geniet nog ff van elkaar.
Enneh… iemand vroeg over de Laan van Zevenhuizen…Dat is hier in A’doorn en daar reed Viva gisteravond toen ze terug kwam van het feestje bij Oma, en aan mij moest denken, omdat ik daar niet zover vandaan woon. Zo, weten we dat ook weer !
Zo, ben weer uitgeslapen, dus kan mijn bed verkopen. Heb heel slecht geslapen, ondanks mijn pilleke. Ik denk, dat ik al te moe was en zodoende te slaap niet kon vatten. Maargoed, ik heb nu de hele dag om bij te komen en doe het ook lekker rustig aan.
Bep en Bloem ook weer thuis en wat leuk te lezen over die aankomst op Dusseldorf. Wat een verrassing. Nog een fijne dag Bep/hubs en Bloem vandaag. Geniet nog ff van elkaar.
Enneh… iemand vroeg over de Laan van Zevenhuizen…Dat is hier in A’doorn en daar reed Viva gisteravond toen ze terug kwam van het feestje bij Oma, en aan mij moest denken, omdat ik daar niet zover vandaan woon. Zo, weten we dat ook weer !
@Viva: Toch nog een leuke dag gehad en tegelijk weer een soort van reunie. Heb je het ook nog gezellig gehad bij de vrienden op de Waterlei?
@Toos: Was je aan de crock? Oh, dat wist ik niet. Ik dacht al, waar is ze toch!
@Trl en Filiz: Jeetje, dat is dan ook wat he, met die schoonfamilie’s. Maakt het er ook niet makkelijker op.
@Marion: Ook vanmiddag weer weg? Jij hebt het er ok maar druk mee he, maar wel gezellig druk lijkt me.
@Miere: Dat geloof ik graag dat het best raar voelt om nu ergens alleen aan te komen zetten, maar dat zal ook wel weer wennen, hoop ik voor je.