ja ik moet ook nog wakker worden
Karin en Rodemi.
ik zie dat ook jullie de 3e ster vandaag krijgen.
succes met de hond uitlaten.
Ben blij dat ik geen hond heb … 's morgens in de kou de deur al uit op Zondag :unibrow:
antonieq,
ik weet niet of ik dat ga halen vandaag moet zo gaan werken pff
wij hebben ook een hond maar met die kou is het wat minder ja, maar als je je eigen goed dik inpakt is het ook wel lekker om door de bossen te wandelen
@ Roanna,
ik was dat over de laan van zevenhuizen.
Nu weet ik ook weer waar ik die naam van ken.
Heb zelf 4 maanden in A’doorn in dienst gezeten, opleid gehad.
@Marion,
het is mijn tweede maal,
ook de tweede turkse.
De eerste keer heeft het 14 jaar geduurd
@ Karin,
horeca of zorg ?
Ik ga er vandoor eerst naar me cluppie kijken op tv en daarna verjaardag van het zoontje van een vriendin.Dus tot vanavond denk ik.
Fijne dag allemaal
Goedemorgen allen
Tlr…lekker naar je cluppie
Bloemmie nog in dromenland
Beps…gezellig babbelen met Bloemmie straks als ze wakker is…fijne dag meiden
Antonieq…niet uitgeslapen
Rodemi…aan de was…tja moet ook gebeuren
Roanna…niet lekker geslapen, misschien een te drukke dag gehad, nou vandaag dan maar even rustig aan
Marion…je vroeg mijn werkbijen…ik heb ze bij deze naar je toe gestuurd

Ikke lekker rommelen in huis, ook aan de was en even met de franse slag door de hut.
Viva,uitgeslapen en bijkomen van het feest…Nee ga niet naar me cluppie maar kijken op tv ze spelen in rotjeknor…Spannend…
Tlr…nou uitgeslapen niet echt…net het ontbijtje achter de kiezen…warm gebakken pistolets en een zacht gekookt eitje…nu eerst even de stofzuiger door de kamer…allemaal kruimeltjes…
dus ik hou het nu even voor gezien…misschien tot straks…
mornink
wilde graag met mn vriendinnetje babbelen, dus ben maar een beetje bijtijds opgestaan…
gaaaapppp
ik sliep ook pas om half 6… bangkok tijd dan! 24 uur opgeweest, waarvan 12 in het vliegtuig… pppfff
als ik nou een laptop had gehad…:tssk:
anyway
wij gaan weer ff socializen (lees: roddelen!)
:dag:
ik ga ook zo mijn cluppie bekijken
Spelen ook in Rotjeknor.
Is de eerste ontmoeting deze ronde.
Ben benieuwd …nog een kwartiertje
@Roanna
Ging bij mij vanmorgen ook helemaal mis. Ben gewoon reacties aan het intypen en opeens wordt het geplaatst. En niet 1x, nee gewoon een keer of 3.
Vandaag een dagje lekker niets … heb je verdiend na een dag hard werken!
@TRL
Wat denk je er van? Gaat ons clubje winnen vandaag? Trouwens, het shirt was eindelijk binnen. Een dag voordat we op vakantie gingen.
@Viva
Thanks … ik dacht al, waar komt al die ijver opeens vandaan!
@Bloem&Beps
Veel plezier samen! Laat wel een beetje van ons heel he ![]()
Hey meiden!! Even een berichtje van mij…
Heb gister mijn halve maand salaris uitgegeven :hihi: Digi Camera (incl kaart+tas) Zilveren ring en oorbellen… en meteen ook maar gouden oorbellen voor oma der verjaardag nog… Had nog geen tijd gehad iets te kopen…
Vanavond wokken met de family… En oooooooh wat heb ik een zin in volgende week!!!
:kus:
Volgende week zit ik in de auto met 2 debiele meiden, onderweg naar… ehhhmmmm??? Waarheen ook al weer?? :hihi:
@Marion: Tuurlijk laten we jullie heel…anders houd de gespreksstof uiteindelijk op… :lol: Heerlijk zo saampjes bomen over van alles en nog wat en niets… hihi!
@Cyn: Mooi heb je ook weer eens iets uitgegeven, potter… :lol: Ben nieuwsgierig naar de foto’s en of ze mooier zijn dan met de andere camera!!
Wij kletsen weer verder
:dag:
@ viva turkije - was is zo goed als klaar, verder ga ik lekker weinig doen, alleen nog naar een verjaardag.
Ben vreselijk duf door dit weer zelfs wandelen hielp niet maar ik loop ook nog niet lekker.
@Cyn
Hey big spender!!! Nee hoor, gelijk heb je … geniet er lekker van. Wat voor camera heb je gekocht?
@Beps
Gaat dus een zware dag worden volgende week zondag. Als je het even niet meer trekt dan geef je maar een gil, zal ik je even geestelijk bijstand komen verlenen. Alhoewel … heb iets dan maar zou zo snel even niet meer weten wat ![]()

Marion deze dus!!!
TRL: Wat is dat nou met ons kluppie?? Beetje achter staan tegen de kakkerlakken… ![]()
Beps:welke 2 debiele meiden?? haha :kus:
@ Cynthia - Wat een mooie! Heb je hem al uitgeprobeerd?